L'actriu i cantant Jennifer López ha descobert el secret per mantenir-se totalment en forma i amb una pell radiant i lluminosa durant més de 30 anys de carrera artística. La seva intensa rutina d'exercicis i la seva assenyada rutina de cura facial ha aconseguit que la seva aparença sigui més conforme amb el d'una d'uns vint anys, malgrat que ja està pròxima a complir 53 anys.
Fa tan sols uns dies, l'acabada de prometre de Ben Affleck va demostrar novament que llueix un aspecte molt jovial en lluir el seu impressionant abdomen en un crop top per a la nova campanya del "Dia de la Mare" de la firma Coach, de la qual és ambaixadora des de fa alguns anys. "Coach i relax", va escriure la cantant en el títol de la publicació que ja compta amb més de 759.000 "likes" i més de 6.200 comentaris, entre els quals destaquen els següents: "Queen", "OMG, et veus tan bé", "Ets una deessa", "absolutament impressionant".
Per complementar el look "street style", "la Diva del Bronx" va afegir uns calçotets d'estil masculí en color rosa que va deixar a la vista a través d'uns texans "wide leg" en color blau i de cossatge baix que deixaven entreveure els abdominals de la cantant. En la part superior, l'artista va elegir una caçadora de cuir en color rosa pal amb cremalleres daurades, ideal per a la temporada de primavera. A un costat, la cantant sostenia una de les bosses de la nova campanya de Coach. Es tracta d'una bossa de cuir en color blau cel amb una nansa curta i una altra d'una mica més llarga en forma de cadena d'un material acrílic multicolor. El tancament frontal d'aquesta bossa tenia la icònica C de la firma. Per acabar amb el look, JLo va agregar unes sandàlies de taló en color blanc, estil mules, amb un patró teixit en la part frontal.
Per a l'estilisme, la intèrpret de "On the Floor" va portar el seu cabell totalment llis i llarg amb algunes metxes rosses que van ajudar a il·luminar la seva cara, mentre posava sobre una butaca de cuir en color os. Per al maquillatge, l'artista va elegir un look natural als ulls, celles orgàniques, un "gloss" color rosa pàl·lid als llavis i un potent il·luminador perlat sobre les seves galtes, detall que es va convertir en el punt focal del make-up.
Amb aquesta nova campanya, l'artista ha confirmat que s'ha convertit en una icona de la moda, ja que sempre aconsegueix inspirar els seus fans amb els seus cridaners looks, creant abillaments d'infart que mai no passaran desapercebuts. En aquesta ocasió, l'actriu de "Marry Me" va decidir retrocedir 20 anys per reviure la tendència de la roba interior per fora, un element molt comú en l'estilisme de les més famoses durant els primers anys de la dècada dels 2000. Encara que sempre ha estat una tendència molt controversial, caracteritzada pels seus milions de detractors, el cert és que cap experta en moda no s'ha pogut resistir a l'estil Y2K i JLo no ha estat l'excepció.