Tal sembla que els debats sobre l'ús excessiu de Photoshop a les fotos de Jennifer López no són pròxims a acabar. Recentment, la cantant va protagonitzar un nou anunci publicitari per a la firma Coach, marca amb la que ha treballat durant diversos anys. Tanmateix, malgrat que la nova col·lecció de bosses de la marca està totalment d'infart, el cert és que els internautes només es van enfocar en una cosa... la cara absolutament perfecta de Jennifer López.

Encara que l'actual promesa de Ben Affleck hagi afirmat en més d'una ocasió que ella no utilitza Photoshop per retocar la seva cara i que la "perfecció" que es veu a les fotos és producte d'una excel·lent rutina de cura facial, l'ús constant de protector solar i l'aplicació del sérum "That JLo Glow", de la seva marca de maquillatge JLo Beauty, la realitat és que molts dels seus seguidors no li creïn del tot, afirmant que les editorials i les firmes amb què treballen utilitzen algunes eines d'edició fotogràfica per minimitzar els defectes i difuminar la textura de la seva pell, aconseguint una aparença sense cap tipus d'imperfeccions.

 

 

Algunes de les modificacions que es poden veure a la foto és l'eliminació de les línies d'expressió al front i les arrugues al voltant dels seus ulls, detalls que sí que es poden notar quan es filtren algunes fotografies de la cantant sense editar. Els seus fans asseguren que la protagonista de "Marry Me" és tan bonica que fins i tot pot lluir perfecta amb algunes arruguetes. No obstant això, "la Diva del Bronx" continua obsessionada a ocultar els seus petits defectes, eliminant qualsevol rastre de marques del temps a les seves postals.

Malgrat que la cantant no ha aconseguit convèncer tots els seus fans sobre la veracitat de les seves fotografies, de la mateixa manera va aconseguir captivar-los tots en presentar una campanya inspirada el "Dia de la mare". En una conversa People, la cantant reflexiona sobre la maternitat i l'important que ha estat per a ella complir aquest rol.

Jennifer López amb els seus fills

Jennifer López amb els seus fills

"Convertir-me en mare va canviar la meva vida per complet. No només em va fer reflexionar sobre la persona que volia ser per a ells, sinó que també em va ajudar a apreciar tots els regals que em va donar la meva pròpia mare", va explicar JLo, mentre afegia el següent: "Avui, estic molt orgullosa de transmetre totes les coses que vaig aprendre d'ella als meus propis fills".

Aquesta campanya per a Coach va estar a càrrec del fotògraf Joshua Woods, tenint com a objectiu principal captar "retrats afectuosos de l'elenc amb els seus familiars i vídeos on comparteixen els regals únics que van rebre de les seves mares, com el seu somriure, amor per les pel·lícules o sentit de determinació." A més, juntament amb Jenifer López també estan altres ambaixadors de la firma com Jessica Kelly, Tommy Dorfman i Noah Beck, tots ells juntament amb les seves mares.

El president de Coach a Amèrica del Nord, Sandeep Seth, va explicar la inspiració per a aquesta nova campanya publicitària. "Aquest Dia de la Mare, volíem reconèixer totes les formes en què les mares ens inspiren i ens donen forma", va indicar.