Jennifer López és una de les celebritats més famoses de Hollywood. 'La Diva del Bronx' ha protagonitzat més d'una vintena de pel·lícules, està a punt de llançar el seu novè àlbum d'estudi, va ser catalogada per Forbes com la 'Celebritat més poderosa del planeta', té una fortuna valorada en 400 milions dòlars i ha estat considerada com una de les dones més boniques de la indústria durant gairebé tres dècades. Tanmateix, una gran quantitat de persones no creu en la 'bellesa natural' de l'artista i l'han acusat de mentir sobre els procediments estètics que s'ha realitzat a la cara. Per la seva part, JLo ha aprofitat la visibilitat que li han donat els seus haters per vendre els productes de la seva marca de skincare i ratificar que mai no s'ha posat bòtox a la cara.
Recentment, en el programa d'entreteniment de la cadena Univisión, 'el Gordo y la Flaca', els presentadors van recordar el moment en què una seguidora li va dir a Jennifer López que era evident que s'havia aplicat bòtox a la cara. "Una seguidora es va atrevir a dir-li que tenia molt bòtox, i ràpidament la Diva del Bronx li va contestar dient-li que milions de vegades ha dit que aquesta és la seva cara i que mai no s'ha fet bòtox o cirurgia i que millor fos més positiva i ajudés els altres que ho fossin també", va explicar el presentador del programa.
"Puc esmentar que les celles i el front no es mouen en absolut quan parles o intentes expressar-te?... Definitivament tens bòtox. I tones d'això. I està tot bé. Només dic", va ser el comentari que va publicar una internauta i que va acabar desencadenant la fúria de Jennifer López a les seves xarxes socials, ja que no va dubtar a respondre-li que estava totalment equivocada, mentre els feia promoció als seus productes de cura facial.
Jennifer López ha demostrat ser una experta en màrqueting
"LOL, aquesta és la meva cara! Per la 500 milionèsima vegada... Mai no m'he fet bòtox ni gens injectable o cirurgia! Només dic", va començar dient la intèrpret de 'Love Don't Cost a Thing'. "Aconsegueix-te una mica de JLO Beauty i sent-te bonica a la teva pròpia pell. I aquí hi ha un altre secret de JLO Beauty: tracta de passar el teu temps sent més positiva i amable amb els altres", va agregar.
D'aquesta manera, Jennifer López va convertir un comentari d'un hater en una poderosa estratègia de màrqueting, ja que aquest comentari li va donar la volta al món en qüestió de minuts i milers de persones es van sentir interessades en conèixer una mica més dels productes de JLO Beauty, la marca de skincare de la cantant. D'altra banda, Karina Banda va revelar en 'El Gordo y la Flaca' que l'excel·lent alimentació de Jennifer López l'ha ajudat per mantenir-se en forma i amb un aspecte juvenil als 53 anys, ja que es regeix per una dieta de 1.400 calories diàries que inclou proteïnes d'altíssima qualitat i una gran quantitat d'aliments orgànics i rics en nutrients.