Jennifer López és considerada una de les dones més sexis del món de l'espectacle. La seva bellesa no s'ha minvat en absolut i sembla ser que desafia completament el pas del temps, ja que el seu encant es manté intacte i fins i tot es veu més bonica que fa alguns anys.
Avui, als seus 52 anys i amb dos fills, la cantant fa ostentació d'una figura espectacular, un rostre esplèndid i un inigualable talent per a la música, el ball i les arts escèniques.
Tecnologia o elixir de l'eterna joventut?
Es desconeix si existeix algun producte que l'hagi ajudat a mantenir-se tan fresc i radiant per més de 3 dècades de carrera artística, i encara que la seva excel·lent genètica ha jugat un paper fonamental per aconseguir aquesta aparença tan espectacular, el cert és que no es pot negar alguns "retocs" a què recorre l'artista per aconseguir aquesta imatge tan perfecta que mostra a les seves xarxes socials.
En dies recents, la intèrpret de "L'anell" va pujar una foto a les seves xarxes socials i va sorprendre els seus 180 milions de seguidors per l'aparença del seu rostre. En la imatge es pot observar la cantant lluint un top color verd pistatxo, totalment obert al capdavant, deixant entreveure un profund escot, el seu cabell llis pentinat cap enrere i un maquillatge carregat en tons neutres, molt poc natural.
Encara que l'escot de la cantant era bastant considerable, les mirades no es dirigien a aquest lloc precisament. El rostre de Jennifer López es va emportar tota l'atenció, a causa de la seva aparença totalment tersa, sense cap tipus d'arruga o de línia d'expressió.
En la imatge es pot observar un excessiu ús de productes de maquillatge que, certament, ajudaran a dissimular les marques del temps, però en aquest cas era evident que la imatge havia estat sotmesa a un procés d'edició, ja que era impossible aconseguir aquest efecte "tipus lífting" amb tan sols una bona tècnica de maquillatge.
Molts dels seus seguidors van comentar que l'artista estava abusant de l'ús del Photoshop, i en algunes ocasions no semblava ella mateixa, ja que han optat per comparar aquesta imatge amb les fotos que l'artista sol publicar quan surt del gimnàs o quan simplement vol mostrar-se totalment al natural.
Malgrat que l'artista segueixi una estricta rutina de bellesa, és evident que posseeix algunes arrugues que li poden causar certa incomoditat, i és per aquest motiu que sembla optar per dissimular-les amb l'ús de filtres o d'eines d'edició fotogràfica.
Encara que la famosa Diva del Bronx pugui recórrer a aquests "trucs" per millorar la seva aparença, l'artista ha decidit crear una línia de cura de la pell anomenada JLobeauty, i ha decidit descriure la seva marca com "Beauty has no expiration dona't- La bellesa no té data de caducitat", per recalcar que malgrat el pas imminent dels anys la bellesa no caduca, sinó que es transforma. JLo ha deixat el seu rostre per a famoses campanyes publicitàries per a marques com Guess, Versace i Coach.