Des de fa molts anys, s'ha pensat que Jennifer López s'ha sotmès a una infinitat de tractaments per veure's tan jove als seus 52 anys i el cert és que l'actual parella de Ben Affleck ha estat molt constant a la cura de la seva pell, des que tenia 23 anys. Aquest és un dels principals secrets de bellesa de la cantant, que d'aquesta manera aconsegueix detenir l'efecte del pas del temps sobre la seva pell, i lluir cada dia millor.

La protagonista de "Estafadoras de Wall Street" ha confessat que, malgrat els rumors que es banyava completament de cap a peus en la prestigiosa Crème de La Mer, que costa 2.100 euros, ella utilitza un elixir "màgic" molt més accessible i que es troba fàcilment a totes les cuines d'Espanya, i gran part del món.

Jennifer López sense maquillatge

D'ingredient de cuina a producte de Skincare

Jennifer López ha assenyalat que utilitza l'oli d'oliva a la seva rutina de bellesa, ja que és un ensenyament familiar. "La meva mama solia dir que l'oli d'oliva era la cura per a tots els mals i és el que he utilitzat per anys perquè realment funciona. Així és que quan vam anar a fer això, això va ser el primer que vaig dir,' ha de tenir extracte d'oli d'oliva com basi", referint-se a la creació de la seva nova marca de productes de cura facial JLoBeauty.

La línia de la cantant es diu JLo Beauty Olive Complex i té com ingredients principals: extracte de fulla d'olivera, escualano nutritiu, oli d'oliva fermentat i el favorit de tots, oli d'oliva verge extra. La cantant que afirma mai haver-se injectat bòtox, indica que així va ser com "vaig obtenir aquesta pell i com lluo d'aquesta manera... així és com viu la meva vida, i és molt simple", assenyalant l'ús de l'oli d'oliva des que era molt jove.

Jennifer López

La idea de la marca va néixer a causa de les incessants preguntes sobre el seu "elixir d'eterna joventut" i els seus secrets per mantenir-se tan bé a la seva edat. Per aquest motiu va decidir comercialitzar el seu secret i donar-ho a conèixer al món sencer.

La línia comptarà amb 8 productes inicialment, tots tindran oli d'oliva com a ingredient principal i es podran comprar fàcilment a la pàgina web de la marca.

Els productes llançats recentment van ser: That JLo Glow (sérum multitasca), That Blockbuster (crema hidratant), That Hit single (netejador en gel), That Star Filter (crema il·luminadora amb color efecte Glow), That Fresh Take (crema per a contorn d'ulls), That Big Screen (Hidratant amb factor protecció solar de SPF 30), That Limitless Glow (màscara facial) i un dels seus secrets millors guardats, That Inner Love (suplement vitamínic).

JLo Beauty

Malgrat que Jennifer López hagi decidit "comercialitzar" el seu secret, el cert és que, amb l'ús d'un bon protector solar i una hidratació a base de productes naturals, la cantant ha aconseguit mantenir una frescor envejable als seus 52 anys. "Soc jove i atemporal a totes les edats" és el mantra que es repeteix diàriament l'actriu i, certament, li ha funcionat.