Jorge Javier Vázquez ha protagonitzat sonades i polèmiques trobades amb alguns rostres de la cadena. Un dels més recordats amb Olvido Hormigos, des d'aleshores l'exregidora no va tornar a la televisió. La política va protagonitzar una picabaralla amb María Patiño durant la publicitat, i Jorge Javier Vázquez va decidir expulsar-la en directe.
El català la va agafar fortament del braç mentre no deixava d'insultar-la. "Ets una de les persones més brutes que ha passat per Sálvame Deluxe. Ves-te'n a la merda! Pocavergonya. Camina ja, bruta! Ja n'hi ha prou. No té ni micro ni càmera. Aquí s'acaba la carrera d'aquesta senyora. Quin fàstic! Quina gentussa! És que no aprenem i aquesta tia no ha de trepitjar més un plató. Sempre ens ha passat el mateix. Quin fàstic! No m'agrada haver de fer això".
![Oblido Hormigos MEDIASET Oblido Hormigos MEDIASET](/uploads/s1/36/76/53/78/olvido-hormigos-mediaset_15_630x420.jpeg)
La nova vida d'Olvido Hormigos allunyada de les càmeres
Una situació que va ser molt comentada en xarxes socials. De fet, Olvido Hormigos va tenir intencions de denunciar a Jorge Javier Vázquez. La concursant de GH VIP va perdonar al presentador, encara que la seva enemiga íntima de veritat és Belén Esteban. Olvido va anomenar drogoaddicta a la de Paracuellos quan van coincidir en el reality de Telecinco.
![Oblit Hormigos Oblit Hormigos](/uploads/s1/36/76/53/81/olvido-hormigos.jpeg)
Des que va trepitjar la televisió Olvido Hormigos s'ha vist embolicada en tota mena de polèmiques. A més, va ser condemnada a un delicte contra la privacitat i la intimitat d'Alessandro Lequio i María Palacios per airejar el suposat affaire amb l'aristòcrata. L'exregidora es va apartar de la premsa i es va traslladar al seu poble al costat del seu marit, a qui li va perdonar les infidelitats, i als seus fills.
Olvido Hormigos va recuperar el seu treball com a professora de Primària en l'escola del poble, però va perdre el lloc fa uns mesos en suspendre l'oposició per a la que havia estat estudiant. Tanmateix, Olvido, que és una dona 360, ha refet la seva vida en una altra professió. Ara és cuinera i cambrera al seu propi xiringuito. Concretament, el que el seu fill gran i la xicota d'aquest han obert a Orgaz, segons Sálvame.