La famosa cantant colombiana Karol G ha acceptat una col·laboració per treballar amb la marca 'Smirnoff', per ser la imatge de la seva nova campanya anomenada "Sabor for The People". L'esmentada campanya comptarà amb llaunes inspirades en la celebritat mexicana del Dia dels Morts als nous productes 'Smirnoff Spicy Tamarind' i la presentació de la nova línia 'Smirnoff Poco Pico Seltzer'.

La campanya té per objectiu mostrar el poder i la influència de la cultura llatina a la resta del món, demostrant així el compromís de la famosa marca de Vodka amb relació al suport de la diversitat i de la inclusió. La publicació va ser realitzada fa uns dies enmig de la celebració de l'herència hispana als Estats Units.

Publicació d'Instagram de Karol G (@karolg)

Stephen O'Kelly, vicepresident de 'Smirnoff', va assenyalar la importància de Karol G per a aquesta campanya: "Aquesta col·laboració busca generar canvis positius al món. Karol G sobrepassa els límits culturals com una líder apassionada i apoderada. Ella és autèntica, i mostra a tots la seva essència i estil únic. Creiem fermament que ella és una poderosa representació de la visió de diversitat i inclusió de 'Smirnoff'. Ara junts, instigarem converses i accions que convidin que les persones se sentin lliures per celebrar el seu jo interior".

Al primer vídeo promocional, Carolina Giraldo Navarro, nom real de l'artista, apareix lluint un vestit vermell molt ajustat i la seva representativa cabellera blava adornada amb una flor en un dels seus costats, mentre balla el seu tema "Don't be shy" en col·laboració amb DJ Tiesto. Karol G també va decidir utilitzar un look total White de platja que va complementar amb un biquini sota i la seva cabellera blava a l'altura de les espatlles.

La colombiana es troba en el millor moment de la seva carreta i ha decidit compartir amb els seus seguidors com d'agraïda que es troba, al haver firmat tan important contracte, assenyalant el següent: "Ser autèntica, no donar explicacions i expressar-se sense etiquetes, estereotips o por són missatges que signifiquen molt per a mi. Soc molt feliç de treballar amb 'Smirnoff' perquè ells encarnen tot el que acabo d'esmentar. El nostre propòsit és animar tots a sentir-se apoderats amb què són. Això sense importar el que això representi, perquè les diferències realment ens enriqueixen".

La cantant va assenyalar davant dels mitjans que és una de les seves "primeres associacions multidimensionals", i que li sembla l'escenari ideal per inspirar a altres a expressar-se sense temor al què diran, assenyalant que la intenció és celebrar la individualitat de les persones en companyia de la música i una bona copa.

La intèrpret de "Tusa" està seguint els passos de la famosa cantant nord-americana Lady Gaga. La 'Mother Monster' ha iniciat una campanya amb Dom Pérignon, una de les marques més insignes del món del xampany. La intèrpret de "Poker Face" s'ha aliat amb la marca francesa per promocionar: "The Queendom", una campanya inspirada en la llibertat creativa.

Lady Gaga

La cantant ha firmat un contracte per dos anys amb Dom Pérignon i els diners recaptats amb les vendes de la seva campanya seran destinats a la Fundació benèfica de la cantant, anomenada: Born This Way.