En els últims anys, Kim Kardashian s'ha convertit en una de les celebritats més famoses dels Estats Units després d'haver protagonitzat, amb la seva mediàtica família, un dels programes de telerealitat més famós dels últims temps, "Keeping Up with the Kardashians". Tanmateix, la socialité no va voler conformar-se amb tan sols ser una estrella de televisió, per la qual cosa va decidir provar sort com a empresària en crear dues marques: 'Skims' i 'KKW'. A més, també ha col·laborat amb les seves germanes per llançar algunes col·leccions de maquillatge, roba i perfums; i fins i tot va crear una app web basada en el seu estil de vida i el seu immens vestidor. Ara, Kim Kardashian ha volgut anar una mica més enllà en fundar una nova empresa dedicada al capital de risc, canviant l'enfocament i el sector de les seves inversions.

'SKKY Partners' és el nom de la nova emprenedoria de Kim i se centrarà en les inversions en empreses de consum i d'alguns mitjans de comunicació de gran abast que potencialment poden convertir-se en els líders del mercat. Així mateix, manejarà algunes empreses de productes d'alta gamma i súper luxe, moda, comerç electrònic i entreteniment.

Kim Kardashian

Per a aquesta nova empresa, l'ex de Kanye West ha comptat amb l'ajuda i l'assessorament del seu cofundador, Jay Sammons, un antic executiu i exsoci de 'CarlyleGroup', una empresa que també es dedica al sector del consum. Com era d'esperar-se, la matriarca de la família, Kris Jenner, també serà una de les inversores majoritàries d'aquest nou i lucratiu negoci que va ser anunciat per Kim Kardashian a través d'una publicació a les seves xarxes socials. "Junts esperem aprofitar la nostra experiència complementària per crear la pròxima generació de firmes de capital de risc del sector de consum i mitjans", va escriure.

Així mateix, la socialité va concedir una entrevista al 'The Wall Street Journal' on va explicar alguns dels detalls més importants d'aquest nou negoci. En la conversa va afirmar que se sent realment emocionada cada vegada que té una conversa amb els fundadors de les empreses en les quals està considerant invertir, ja que sol sorprendre's en conèixer "quins són els seus somnis" i les seves metes. Per finalitzar, Kim va indicar que 'SKKY Partners' té com a principal objectiu "portar a un altre nivell" a totes les empreses i firmes amb què col·labori, "però sense treure'ls la seva essència" i el seu segell personal.

Kim Kardashian i el seu multimilionari patrimoni empresarial

Va ser el 2019 quan Kim Kardashian va decidir llançar la seva pròpia marca de llenceria i roba esportiva anomenada 'SKIMS'. Les seves faixes es van convertir en el bestseller de la seva marca, arribant a desplaçar i superar en vendes a les faixes reductores i modeladores de la coneguda marca 'Spanx'. Al moment, 'SKIMS' està valorada en 3.200 milions de dòlars, convertint-se en la integrant més rica del clan Kardashian-Jenner.

Seguint els passos de Kylie Jenner, Kim també va fundar 'KKW', la seva pròpia marca de maquillatge i productes de bellesa. Recentment va decidir vendre el 20% de les seves accions al grup Coty, obtenint un guany de 200 milions de dòlars, mentre que el valor total de la marca se situa en els 1.000 milions de dòlars.