La filla gran de Kim Kardashian i Kanye West tan sols té 9 anys i ja és una de les joves sensacions del món. El cert és que sovint se li veu amb la seva mare a les xarxes socials, en esdeveniments importants, de viatge o demostrant els seus talents per qualsevol via. És petita, però el públic de la família Kardashian la coneix per tenir una personalitat molt definida i un gran sentit de la moda com els seus pares. A ningú no podria estranyar, llavors, que la socialité vulgui transformar la seva filla en l'empresària milionària més jove. La incursió d'una petita al món dels negocis, de què es tractarà?
Molts creuen que la filla de Kim Kardashian serà una de les influenceres del futur. I, malgrat que el seu compte de TikTok està supervisat, sembla que la trajectòria de North West a les xarxes socials és tan sols el primer pas. El compte conjunt que van crear mare i filla ha donat molt de què parlar, fins i tot Kanye West va mostrar el seu descontentament al principi i molts usuaris li van donar suport. No obstant això, la sorpresa ha estat més gran en sortir a la llum que la nena planeja seguir els passos de la seva mare al món dels negocis. Tot això amb el suport de l'estrella, qui vol transformar la seva filla en l'empresària milionària més jove.
La filla de Kim Kardashian llançarà quatre marques comercials
No és la primera vegada que Kim es planteja monetitzar amb el nom de la seva filla, ja que el 2019 va registrar la seva pròpia línia de roba. Amb l'arribada de la pandèmia, sembla que els seus plans van quedar inconclusos. Fins fa poc, com reporta el Daily Mail i altres diaris. En les últimes setmanes es van concretar fins a quatre marques diferents vinculades a North. La primera firma és una línia per a la cura facial, corporal i cosmètica de menors. En concret, es presumeix que podria tractar-se de netejadors, hidratants i sèrums per a la cura de la pell.
La segona emprenedoria de la primogènita de West s'enfocarà en la fabricació de joguines. Tant per a infants com per a nens de més edat. Aparentment, alguns seran didàctics, altres d'esportius, mecànics i fins i tot crearan les seves pròpies nines. En tant que la tercera marca té per objecte prestar serveis de màrqueting i publicitat. I l'última pot incloure diversos camps, es concep com: "Proporcionar informació a través d'una xarxa informàtica global en els camps de l'entreteniment i la cultura pop".
Probablement, la representant de Skims aconsegueixi fer de la seva filla una milionària formidable abans d'arribar a l'adolescència. Però aquesta notícia ha causat moltes opinions. Els internautes creuen que la germana de Chicago, Saint i Psalm no està tenint una infantesa saludable. El fet que una nena doni consells per a la cura de la pell pot portar molts problemes d'autoestima i perjudicar més endavant el rostre de molts nens. Sense comptar que la seva inserció al món empresarial no pot ser el més encertat a nivell emocional. Kim Kardashian no només serà coneguda com un fenomen de la cultura pop, sinó que probablement convertirà la seva filla en l'empresària milionària més jove. Qüestió de temps?