A més de ser una de les dones més famoses del món, Kim Kardashian també és una experta en màrqueting. No és secret per a ningú que Kim, igual com la seva mare i germanes, ha aconseguit crear un imperi de la seva imatge, convertint el seu nom en una lucrativa empresa. No obstant això, els recursos utilitzats per publicitar cada un dels seus projectes poden tornar-se repetitius amb el pas dels anys, i és probable que això no els agradi als seus fans, els qui recorden totes i cada una de les estratègies de màrqueting i publicitat que ha utilitzat la socialité des de l'inici de la seva carrera com a empresària.

Fa tan sols uns dies, l'ex de Kanye West va presentar la seva nova col·lecció de roba interior de la seva marca de roba, SKIMS. Enmig del llançament, l'estrella de telerealitat va decidir fer una confessió que va sorprendre a tots els assistents, ja que no era la primera vegada que la més famosa de les Kardashian deia una cosa similar. A través del seu compte d'Instagram, on ja suma la barbaritat de 303 milions de seguidors, Kim Kardashian va presentar el que per a ella és la seva peça estrella, el Dipped Front Thong, un tanga de cotó que és totalment elàstic, aconseguint adaptar-se perfectament a tots els tipus de cos sense haver de sacrificar la comoditat.

Per presentar aquesta peça valorada en $18.00 dòlars, la socialité va explicar un secret molt íntim en revelar el següent: "Jo mai no havia utilitzat roba interior fins que inventem aquest estil", va confessar l'empresària, afirmant que les peces clàssiques de llenceria li resultaven molt incòmodes. "Jo era el tipus de noia que no portava roba interior durant gaire temps, perquè em molestava. Durant bastants anys, simplement no em posava roba interior, però ara sí. Estic obsessionada", va assenyalar.

Després de la seva revelació, les vendes del Dipped Front Thong es van disparar considerablement. Per aquesta raó, moltes persones han afirmat que aquesta revelació podria ser només una estratègia de màrqueting per impulsar les vendes de la seva nova col·lecció, i que no és del tot cert que aquesta peça màgica la va fer canviar de semblar. Alguns mitjans de comunicació es van donar a la tasca de revisar alguns arxius relacionats amb Kim Kardashian i van descobrir que fa set anys la socialité va dir exactament el mateix per promocionar una altra marca de llenceria.

Cara Delevingne

Segons 'Page Six', el 2015, Kim Kardashian li va comentar a la model Cara Delevingne en una entrevista per a Evening Standard, que portava un mes utilitzant la roba interior de la marca Hanky Panky i que estava realment obsessionada amb ella. "Acabo de començar a utilitzar roba interior fa un mes, i això que mai no l'havia utilitzat fins ara. Però és que m'agrada la roba interior d'Hanky Panky", va explicar la socialité en l'entrevista.

En aquell moment, les vendes de la roba interior de la firma novaiorquesa van augmentar considerablement. És necessari esmentar que per a aquell moment encara Kim Kardashian no havia creat SKIMS, i és possible que estigui provant de recrear l'èxit que va tenir Hanky Panky en comptar la mateixa anècdota amb la seva pròpia línia de roba.