Malgrat que la més famosa del clan Kardashian-Jenner es troba enmig de constants polèmiques per les erràtiques i estranyes declaracions de la seva exparella, el raper Kanye West, Kim Kardashian va prendre el temps per sorprendre els seus seguidors amb un missatge de San Valentín que va incendiar la internet a causa del suggeridor biquini negre que va elegir per posar a la seva postal de felicitació. En menys de 48 hores, la publicació compta amb gairebé 5 milions de "m'agrada" i més de 26.000 comentaris d'elogis de part de la seva enorme comunitat de fans.
Kim Kardashian va aprofitar la data per fer-li publicitat a la seva reeixida i milionària marca Skims, ja que va posar amb un gran cor negre amb el logo de la seva marca imprès en ell. Encara que la socialité tenia la intenció de promocionar la seva línia de roba, va ser la seva silueta curvilínia la que es va robar l'atenció de tots els seus fans, ja que el diminut biquini accentuava la seva figura de forma magistral. A més, l'ex de Kanye West va compartir una altra foto similar amb un biquini rosa, mentre sostenia un globus negre amb forma de cor.
"La dona més sexi del planeta", "Cadena d'aplaudiments per a Pete Davidson", "mai no l'havia vist en tan bona forma. Bon treball|", van ser tan sols alguns dels comentaris que van publicar en la fotografia titulada: "Happy Valentine 's Day'.
En aquesta ocasió, els seus fans no van criticar l'empresària per l'excés de Photoshop a les seves fotos, sinó tot el contrari, ja que van afalagar la figura de Kim en assegurar que es troba millor que mai, des que va començar la seva nova relació amorosa amb el comediant de "Saturday Night Live", Pete Davidson.
A més del seu excel·lent estat físic, l'estrella de telerealitat també està vivint un excel·lent moment professional a causa dels ingressos milionaris de la seva línia Skims. Segons informació oferta pel portal El Economista, la firma de Kim Kardashian "ha duplicat la seva valoració fins als 3.200 milions de dòlars en tan sols nou mesos després de tancar una ronda de finançament de 240 milions de dòlars liderada per Lone Pine Capital".
La firma va ser fundada el 2019, tanmateix, es va posicionar com una de les favorites del públic amb l'arribada del confinament en tractar-se de roba còmoda, ideal per ser a casa. L'any passat, les vendes van augmentar un 90 %, obtenint un guany de 275 milions de dòlars.
Així mateix, la famosa celebritat li ha donat el seu toc personal en incloure col·laboracions amb marques famoses, fent incursions en un nou mercat de consumidors de botigues de luxe. En aquest sentit, el passat mes d'octubre de 2021, Skims va llançar una col·lecció càpsula amb la prestigiosa firma italiana Fendi, que incloïa peces valorades en més de 4.000 euros. Aquest llançament va ser un èxit rotund, ja que va obtenir més de 3 milions de dòlars en vendes en els primers 10 minuts en la pàgina web.
Malgrat que el seu exmarit estigui enfocat en desprestigiar-la, Kim s'ha enfocat en el seu creixement personal i professional, mentre gaudeix de l'amor de la seva família i del seu nou xicot.