MAM, la marca de joies catalana que ha conquerit les celebritats més famoses del món, entre elles Kylie Jenner, està revolucionat la indústria de la joieria a Espanya i la resta del món gràcies als seus creatius i innovadors dissenys sempre a l'avantguarda. Aquesta marca, que complirà els seus primers 10 anys el 2024, va començar sent una firma que dissenyava rellotges de fusta, però amb el temps han anat evolucionant fins a crear peces úniques que s'han convertit en el seu segell distintiu.

Des dels seus inicis, la marca ha tingut com a lema "rethink the established" ("repensar l'establert"), i s'ha inspirat en la bellesa de l'anatomia humana per crear peces estètiques, funcionals i sense distinció de gènere que acaben convertint-se en una extensió de la persona que utilitza les seves joies. A més, aquesta marca catalana de joieria es defineix com una firma sostenible que utilitza de forma responsable materials d'origen natural.

Kylie Jenner

MAM, una marca amb propòsit i consciència social

El perfil del client de MAM es caracteritza principalment per ser conscient del medi ambient i social. En una entrevista concedida a 'El Món', la cofundadora i directora creativa de la marca, Anthya Tirado, va indicar que en MAM s'utilitzen "materials 100% naturals, mitjans de distribució i packagings sostenibles per combatre les emissions de CO2, fusta certificada FSC i materials reciclats". A més, va indicar que les persones que utilitzen les peces de MAM tenen un propòsit clar, fan les coses de manera diferent, pensen "fora de la caixa" i es consideren un líder nat. De fet, una de les col·leccions més icòniques de la firma és 'I AM LOVE', que representa l'amor propi, l'autoestima i com estimant-nos a nosaltres mateixos podem estimar les altres coses que ens envolten.

Anthya Tirado

La marca catalana preferida de Kylie Jenner: de les xarxes socials a les botigues de luxe

Aquesta marca de joieria Made In Barcelona ha conquerit a un gran nombre de celebritats, entre elles Kylie Jenner, Beyoncé, Gigi Hadid, Jennifer Aniston i Amanda Seyfried, i tot es deu al seu dinamisme i originalitat que ha estat molt bé rebut al món de la moda i de l'entreteniment. Una cosa que han tingut en compte els estilistes més famosos de Hollywood a l'hora de triar alguns dels seus dissenys per complementar els looks de les famoses.

MAM destaca per la seva posada en escena, amb una estratègia publicitària enfocada a les xarxes socials juntament amb la minuciosa selecció de models, fotògrafs i escenografies per a cada una de les seves campanyes. Segons Anthya Tirado, en els últims anys la marca ha diversificat el seu màrqueting a cercadors i exposicions offline, per la qual cosa van prendre la decisió d'obrir la seva primera flagship store a Barcelona i alguns corners a les botigues de luxe més exclusives del món.

Joies de la marca MAM

Encara que MAM té una presència important a Espanya, el seu principal mercat es concentra actualment als Estats Units, el Regne Unit, França, Itàlia, Alemanya i el Japó. A causa del seu èxit internacional, la firma ha anat expandint-se cap a la joieria de luxe i té previstos alguns llançaments relacionats amb aquest mercat en un futur proper. Encara que això no significa que deixaran de comercialitzar les peces assequibles amb què la marca es va fer famosa.