Aquest últim any, les grans empreses s'han dedicat a presentar novament les nines amb què jugaven molts en la seva infantesa. Nostàlgia?, segur que els esdeveniments recents porten records, ja que van marcar a tota una generació. Després de l'èxit de la pel·lícula de Barbie, es va anunciar que Lily Collins serà la protagonista d'una cinta basada en Polly Pocket. Un altre llançament que està fent furor és el d'una col·lecció de nines que van ser molt populars en els 2000. Aquesta vegada, de la mà de Kylie Jenner, que ara té la seva pròpia nina al mercat. Et comptem més.
Durant la febre de la pel·lícula de Barbie, la competència va aparèixer amb sorpreses inesperades. I és que Kylie Jenner va publicar a les seves xarxes la seva col·laboració amb Bratz, les icòniques nines que van trencar el clàssic a començaments dels 2000. Mentre que el rostre de Barbie era un de sol, el de les Bratz era molt divers i va influir profundament en les tendències d'estil de l'època. En el seu llançament més recent, les nines van estar inspirades en la menor del clan Kardashian. Repliquen tant la seva imatge com alguns dels outfits més representatius de tota la seva carrera.
Per a la socialité va ser un honor, ja que es tracta de la primera vegada que la marca s'uneix a una figura pública per fer una aliança d'aquest tipus. La gamma de joguines és exclusiva, però no podràs triar la teva nina favorita, a causa que cada caixa és un misteri per al comprador. A l'interior d'una hi podria haver la Kylie de la Gala MET de 2019 amb el vestit de plomes morat de Versace. O bé, la que porta el vestit d'inspiració nupcial amb gorra d'últim esdeveniment. La mala notícia és que no tots estan contents amb aquesta línia.
La unió de Kylie Jenner amb Bratz rep fortes crítiques
"Kylie encarna realment tot el que Bratz ha representat des de la seva creació fa 22 anys", deia la directora creativa d'aquesta joguina. No obstant això, els internautes no estarien conformes amb aquesta afirmació. Principalment, perquè la marca es va diferenciar de Barbie i les altres d'aquest tall per representar les dones de pells fosques. I aquesta, en ser la seva primera col·laboració, va ser en conjunt amb una celebritat blanca en lloc d'una de raça negra. L'aspecte del to de pell va ser més enllà quan es van presentar les primeres imatges i la prevenda de les caixes, la companyia va enfosquir la pell de Jenner uns tons.
Es va revifar així la controvèrsia que va sorgir després d'un capítol de The Kardashian, el reality, on la jove va admetre haver-se sotmès a diversos retocs estètics que ara li causen pena. Per increïble que sembli, la nina de Mattel no és l'única en ser rebutjada pel seu físic perfecte. A les Bratz els ha passat el mateix, ja que tenen siluetes primes, llavis enormes i cintures diminutes. En definitiva, una conjunt de mesures impossibles, com les de l'empresària.
Sense reaccionar als reclams dels internautes, Kylie Jenner va manifestar la seva emoció i va dir sentir-se "obsessionada".