Rihanna es troba actualment en el tercer trimestre del seu primer embaràs, fruit de la seva relació amb el raper A$AP Rocky. Des que es va conèixer la notícia del seu embaràs, el seu èxit com a empresària i les constants preguntes relacionades amb el llançament d'una nova producció musical han quedat en segon pla, ja que la cantant ha aconseguit revolucionar la internet amb els seus atrevits i icònics looks, desafiant les clàssiques regles de vestimenta premamà.

Rihanna, embarassada

Rihanna, embarassada

La cantant ha decidit convertir aquesta bonica etapa de la seva vida en una passarel·la de moda, enlluernant els seus fans amb uns abillaments irreverents, enfocats a la seva nova figura i en la reivindicació del cos femení durant la maternitat.

Tanmateix, la intèrpret de "We Found Love" no només s'ha centrat en la moda per demostrar el seu costat més creatiu, ja que també ha experimentat amb nous looks de maquillatge que s'han anat adaptant a les seves noves faccions. Durant una entrevista amb la revista "Elle", la CEO de Fenty Beauty va afirmar que hi ha una cosa que no pot ocultar, "la brillantor d'embaràs".

"Estàs brillant! És Fenty Beauty o és brillantor d'embaràs? Estan treballant junts?, li van preguntar a Rihanna en l'entrevista, a la qual cosa ella va respondre: "És a dir, van de la mà. Hi ha una brillantor d'embaràs. També són aquells dies, nena.", va explicar la cantant. "Especialment en el tercer trimestre quan et despertes i dius, Oh!, he de vestir-me? I és quan el maquillatge t'ajuda a sentir-te com una persona real. Em vaig concentrar molt en la hidratació i en el contorn", va afegir.

 

 

La cantant també va explicar quins han estat els canvis físics que ha experimentat amb el seu embaràs i com això s'ha convertit en tot un repte. "La cara es posa una mica rodona i grassoneta. El nas comença a expandir-se. Tot és un repte, des de vestir-te i com et maquillaràs. Però m'agraden els reptes. M'agraden les coses que m'obliguen a ser creatiu i crear noves maneres de fer les coses, i amb la bellesa, hi ha molt que pots fer", va explicar Rihanna.

Precisament, ha estat una línia enfocada al maquillatge i en la cura de la pell la que ha posicionat a Rihanna com una de les empresàries més importants de l'últim any, juntament amb la seva marca de llenceria "Savage X Fenty".

En dies recents, la cantant va celebrar el llançament de la seva marca de maquillatge Fenty Beauty en una de les botigues de maquillatge més importants als Estats Units, Ulta Beauty. La cantant va dissenyar aquesta marca amb la intenció de crear productes per a tota mena de pells. "Ens moríem per venir a Ulta Beauty d'algun temps ençà, i finalment va succeir", va comentar Rihanna en una entrevista. "Es va sentir com l'ajustament correcte. Fenty Beauty, la nostra marca, és per a tothom. Volem que tots se sentin inclosos, i poder expandir les nostres portes amb la família d'Ulta Beauty és alguna cosa realment bonic", va assegurar la cantant. Per al llançament de la seva marca a Ulta, la cantant va triar un look de maquillatge Y2K que combina a la perfecció amb una cua alta d'estil retro.