Rihanna s'ha convertit en una de les empresàries més d'èxit dels últims anys en portar la seva marca de llenceria, Savage X Fenty, al següent nivell. Diverses fonts properes a l'artista han afirmat, en una conversa amb 'Bloomberg', que l'empresa impulsada per Rihanna sortirà a la borsa abans que finalitzi aquest 2022.

Els informants han indicat que Savage X Fenty podria cotitzar a la borsa per poc més de 3 mil milions de dòlars. Encara que Rihanna no ha volgut oferir cap tipus d'informació amb relació a l'oferta pública, sí que s'ha confirmat que ha contractat el banc Goldman Sachs Group Inc i la consultora Morgan Stanley perquè siguin els mitjancers en la negociació.

Rihanna

El mes de gener passat, l'empresa de llenceria inclusiva de la cantant barbadiana va tancar una ronda de finançament que va recaptar 115 milions de dòlars, augmentant la seva valoració a gairebé 1.000 milions de dòlars, segons va informar Forbes. Aquesta operació de negocis va estar liderada per Nueberger Berman, aconseguint augmentar la participació dels inversors de l'empresa, tals com: Avenir Growth Capital, Sunley House Capital Management, L Catterton i Marcy Venture Partners del raper Jay-Z. El capital recaptat en aquesta ronda de finançament es va destinar a l'obertura de les primeres botigues físiques de la marca, mentre augmentava la diversificació de la seva oferta.

Rihanna va decidir fundar la seva pròpia marca de llenceria el 2018, creant una reeixida desfilada inclusiva amb model de diverses talles, races i gèneres, a través d'una emissió mitjançant un servei de streaming. Aquesta desfilada va aconseguir destronar i treure del mercat el gegant de la llenceria, Victoria's Secret. Des dels seus inicis ha funcionat com a botiga online, però amb els nous inversors s'han proposat d'inaugurar una gran quantitat de tendes físiques, dissenyades sota un concepte flagship, a les ciutats més importants del món. Així mateix, té la intenció d'obrir cinc botigues a Nova York, Califòrnia, Filadèlfia, Houston i Washington. A més, també tenen la intenció d'arribar al mercat europeu i asiàtic en els propers anys.

Encara que Savage X Fenty és la companyia més lucrativa de Rihanna, la barbadiana també ha augmentat considerablement el seu patrimoni a causa dels guanys obtinguts de la venda dels seus productes de maquillatge de la marca Fenty Beauty, llançada el 2017 sota el suport de Kendo, pertanyent al conglomerat LVHM.

Va ser el 2014, quan Robyn Rihanna Fenty va registrar legalment el seu cognom per al seu ús exclusiu en la creació de marques i serveis amb la idea de crear un imperi de moda sota el seu nom. Gràcies als seus assessors, la intèrpret de "Love on the Brain" va aconseguir aconseguir socis estratègics que l'han ajudat a impulsar la seva marca. Tanmateix, ha estat el seu innovador concepte de moda la que l'ha posicionat com la favorita del públic consumidor, ja que la cantant es va enfocar en trencar amb el model estereotipat de bellesa en incloure una àmplia varietat de talles a les seves peces de llenceria i una gran varietat de tons en les seves bases de maquillatge, aptes per a tots els tons de pell.