C. Tangana s'ha convertit en un dels artistes més de moda en tot Espanya. El seu estil modern i audaç ha cridat l'atenció d'un gran nombre de fans, i tot el que fa es viralitza ràpidament.

El famós raper espanyol ha arrasat en la indústria musical amb el seu àlbum "El madrileño" i gràcies al seu èxit, moltes marques volen convertir-lo en la imatge oficial dels seus productes. L'ex de Rosalía s'ha aliat amb Inditex i ha creat la seva pròpia línia de roba i complements. La nova línia del raper serà en col·laboració amb Bershka i està inspirada en l'últim disc del jove madrileny.

Peces de la línia de C.Tangana

La línia és composta de peces tant masculines com femenines. A més, té un caràcter unisex, ja que les peces de noi estan dissenyades perquè puguin utilitzar-los també les dones, recalcant la premissa de la moda sense gènere.

La famosa botiga d'Inditex ha volgut representar de forma fidel l'essència del raper i de la seva última producció discogràfica, per aquest motiu han decidit treballar amb Iván Flor, artista que va crear la portada de l'àlbum "El madrileño". Flor ha creat diverses obres per al llançament de la línia de roba de C. Tangana X Bershka i una d'elles es mostrarà com a part de l'exhibició de la nova botiga de Bershka de concepte exclusiu, inaugurada al carrer Preciados, Madrid.

La col·lecció del raper està disponible a la tenda online i en algunes botigues físiques seleccionades. L'intèrpret de "Tu me dejaste de querer" ha volgut reflectir la seva manera de ser en cada un dels elements de la seva col·lecció que està composta per: roba, sabates, accessòries, bosses i ulleres de sol.

La peça més barata de la col·lecció es pot aconseguir en botiga per 15.99 euros i es tracta d'un collar banyat en or de 18 quirats. Igual com un set de mitjons que també es pot aconseguir per 15.99 euros. Les peces més representatives de la col·lecció són les samarretes i les dessuadores amb la fotografia de la portada del disc "El madrileño". Les samarretes es poden comprar per 17.99 euros i les dessuadores per 39.99 euros.

Samarreta de C. Tangana

La peça més especial de la col·lecció és un blazer de tall oversized amb doble botonadura, molt de l'estil de C. Tangana en els seus vídeos musicals. Aquesta peça és la més costosa i s'aconsegueix en tenda per gairebé 70 euros

El jove espanyol tambié ha creat la seva propia marca anomenada "Late Checkout" de la mà del seu estilista Álex Turrión. Aquesta línia està inspirada en les estades als hotels de luxe. El color verd i beix predominen en la seva nova línia "The Bellboy: Chapter Boy", l'estampat d'un grum d'un hotel de cinc estrelles es troba a diverses peces de la línia i vol representar aquest personatge colant-se en les estades de l'hotel, mentre es fa passar per un distingit hoste. Els preus d'aquesta línia van des dels 90 euros fins als 490 euros, preu d'una camisa de seda.