El 1991, una jove del Bronx va iniciar la seva carrera com a ballarina sense imaginar que es convertiria en una de les estrelles més reeixides de Hollywood. Sens dubte parlem de Jennifer López, que ha construït un veritable imperi amb els seus àlbums, pel·lícules i empreses. Ara, tres dècades més tard, JLo pot presumir de tenir una immensa fortuna valorada en centenars de milions de dòlars, una de les més altes d'EE. UU.

Després d'haver assolit la fama amb el seu debut a la pel·lícula 'Selena', 'la diva del Bronx' va decidir provar sort al món empresarial, augmentant significativament els seus guanys en els últims anys. Tanmateix, han estat les seves gires mundials les quals l'han fet immensament milionària. Segons un report realitzat pel portal de finances 'Celebrity Net Worth', la fortuna de Jennifer López ascendeix a poc més de 400 milions de dòlars. Així mateix, la plataforma assegura que l'artista compta amb un salari anual de 40 milions de dòlars, això sense tenir en compte els ingressos extra per les estrenes de les seves pel·lícules i les seves gires de concerts.

Gràcies a la seva immensa fortuna, la revista Forbes la va incloure fa dos anys en el rànquing dels 100 artistes més ben pagats del món. A la publicació del 2020, la revista va indicar que Jennifer López va aconseguir recaptar 47,5 milions de dòlars entre juny de 2019 i maig de 2020. A més, a això se li ha de sumar els 55 milions de dòlars que va recaptar a la seva gira mundial 'It's my party Tour', en la que va visitar alguns països com Rússia, Israel, Turquia i Espanya.

La faceta de Jennifer López com a empresària

El 2001, la intèrpret de 'El anillo' va llançar la seva pròpia col·lecció de moda anomenada 'Sweetface' amb els ingressos que va obtenir per la seva reeixida incursió en el cinema i l'èxit dels seus dos primer albums: 'On the 6' (1999) i 'J.Lo' (2001).

Un any més tard, el 2002, l'esposa de Ben Affleck va invertir una gran quantitat de diners en el llançament del seu primer perfum anomenat 'Glow' en col·laboració amb l'empresa 'Designer Parfums'. A causa de l'èxit d'aquesta fragància, l'artista va llançar el 2003 el seu nou perfum 'Still Jennifer López'. Anys més tard es va convertir en ambaixadora oficial de les marques L'Oréal Paris i de Gillette Venus, firmant milionaris contractes publicitaris amb elles. El 2011, la intèrpret va voler tornar a fer incursions en el món de la moda en llançar la seva línia de roba en col·laboració amb la cadena nord-americana 'Kohl s'. Gràcies a aquestes inversions i contractes, Jennifer López va aconseguir assolir el lloc #6 de la llista de Forbes de les artistes més ben pagades del 2014, en recaptar 37 milions de dòlars en un any.

El 2017, l'artista va col·laborar amb la marca Giuseppe Zanotti en una col·lecció de roba i sabates, mentre continuava sent la imatge oficial de la marca 'Coach'. El 2020, va llançar la seva col·lecció de calçats 'JLo Jennifer López' per a DSW; i el 2021 la seva pròpia línia de cura de la pell 'JLo Beauty', disponible tant en Amazon com en la seva pàgina web.