Algunes dones decideixen prendre un temps per a si mateixes després d'haver donat a llum. Opten per enfocar-se en la seva nova família i dedicar-li el major temps possible al seu nadó. Aquest podria ser perfectament el cas de Khloé Kardashian, que va poder simplement dedicar-se a admirar la seva petita filla True, mentre la seva immensa fortuna s'encarregava de resoldre qualsevol imprevist o inconvenient que se li presentés.

Khloé Kardashian

Res més lluny de la realitat, ja que la tercera germana del clan Kardashian-Jenner no ha parat des del naixement de la seva primogènita i s'ha embarcat en una gran quantitat de projectes mentre s'enfoca en la criança de la seva filla.

El juny de l'any 2019, la socialité va crear una col·laboració de maquillatge amb la firma de maquillatge de la seva germana Kylie Jenner. La col·laboració va portar per nom Kylie Cosmetics x Koko Kollection, la tercera col·laboració de les germanes, ja que el 2016 i el 2017 també havien creat una línia en conjunt.

L'agost d'aquell mateix any, Khloé va anunciar que s'estrenaria com a productora executiva del programa de documentals sobre crims, "Germanes Bessones". Aquest programa compta amb una qualificació de 6.4 en IMDb i relata els crims perpetrats per bessones.

Khloé Kardashian no para

També el 2019, la socialité va llançar una línia de perfums al costat de les seves germanes grans, Kourtney i Kim. Aquesta col·lecció es va crear sota la marca de fragàncies KKW de Kim Kardashian i té per nom "Diamonds". Van crear un perfum per a cadascuna de les germanes: Kim, "Diamonds", Kourtney, "Yellow Diamond" i Khloé, "Pink Diamond". A causa de l'èxit d'aquesta primera col·lecció, les germanes van decidir llançar la línia KKW Diamond II el setembre de l'any 2020, igual com la primera col·lecció, aquesta està inspirada en pedres precioses, en aquest cas: maragdes, safirs i robins.

Una altra de les activitats recurrents en els negocis de Khloé Kardashian és la promoció de productes a través de la publicitat amb les seves xarxes socials. Des que es va convertir en mare de la seva petita True, la socialité ha considerat una mica millor quin tipus de productes publicitarà, per aquest motiu va optar per col·laborar amb productes de salut dental com, Burst Oral Care i una marca de col·lagen en pols anomenada Dose & Co.

 

 

Khloé també va fer una breu aparició en el reality show del seu excunyat, Scott Disick, qui va estrenar un programa on restaura mansions i cases de luxe a Los Angeles. La celebritat va aparèixer en un dels episodis per aconsellar Scott sobre elements de disseny de luxe, un tema del qual té bastant coneixement.

En setembre del 2020, Khloé i la seva família van anunciar que el seu famós programa de telerealitat: Keeping Up With The Kardashian, que les va impulsar a la fama, arribaria a la seva fi després de 20 temporades. Malgrat que això serà un canvi dràstic en la vida de la família, el cert és que l'empresària té altres projectes en ment que planeja materialitzar en els propers dies mentre continua gaudint de la companyia de la seva filla, True Thompson.