A més de ser la 'Princesa del pop', Britney Spears també s'ha convertit en una de les reines indiscutibles d'Instagram. El contingut del seu Instagram és un dels més variats d'aquesta xarxa social, ja que es poden trobar coreografies, fotos de viatges, mascotes, sessions fotogràfiques una mica pujades de to, reflexions sobre la vida i fins a tendències de moda. Revisant les seves últimes publicacions ens hem trobat una veritable joia. Es tracta d'unes arracades que, o els estimes o els odies, però no hi ha punt mitjà, ja que són uns cèrcols amb forma d'uns rotllos de paper higiènic! Sí, nosaltres també hem flipat amb aquesta nova tendència que intenta imposar la intèrpret de 'Toxic'.

A més de deixar amb la boca oberta la seva immensa comunitat de fans a les xarxes socials, Britney també va sorprendre Licia Young, la dissenyadora d'aquestes arracades fetes completament a mà. I és que des que la cantant els va mostrar en el seu compte d'Instagram, les vendes d'aquest model en específic s'han disparat, per la qual cosa la dissenyadora ha decidit agrair públicament a Britney la seva 'promoció no pagada'. "¡Gràcies!! Ets inspiració", va escriure la dissenyadora amb un emoji de cor.

 

 

Encara que el nom de Licia Young s'ha popularitzat en els últims dies gràcies a la publicació de Britney, el cert és que fa més de tres dècades que crea joies i accessoris. De fet, en el seu compte d'Instagram ha publicat alguns dels models de collarets i arracades que té disponibles en la seva pàgina web. Tanmateix, han estat les arracades amb forma de rotllos de paper higiènic, que han estat elaborats amb perles diminutes, els que s'han robat l'atenció de tots, especialment l'atenció de Britney Spears. A més, són molt assequibles, ja que costen només 44 dòlars, uns 42 euros aproximadament, sent un preu molt econòmic per a una celebritat amb una fortuna valorada en més de 57,5 milions d'euros.

En una xerrada per al portal 'Page Six, la dissenyadora Licia Young va revelar que ha realitzat aquest disseny en específic des de fa aproximadament 10 anys. "Eren macos i van aconseguir algunes vendes i això va ser suficient perquè jo seguís endavant. Des d'aleshores, he rebut prou publicitat com perquè valgui la pena fer-ho de tant en tant". Així mateix, va explicar que aquest model de arracades s'havia viralitzat a inicis de la pandèmia, ja que l'escassetat de paper higiènics als supermercats va causar un veritable enrenou en la població. No obstant això, a causa de la promoció de Britney Spears, les seves comandes han augmentat considerablement, aconseguint que moltes més persones se sentin atretes pels seus nous dissenys.

Al moment, la publicació de Britney Spears compta amb més de 278.000 "m'agrada" i més de 3.000 comentaris, entre els quals destaquen els següents: "Crec que em compararé els mateixos". "Imagina ser 'LiciaBeads' i despertar-te per veure que Britney Spears va publicar els teus pendents" i "Mie**a", comentari que la dissenyadora va respondre amb una hilarant frase que deia: "Crec que et tinc alguna cosa per a això".