La Motomami Rosalía va deixar la 'moto' per quedar-se amb el rol de 'mami', segons els usuaris a Twitter, on alguns van aplaudir i d'altres van criticar la tendència de la cantant catalana de promoure que els seus fans estudiïn. Una seguidora va demanar a l'artista que li desitgés sort en els seus pròxims exàmens, però la resposta de la intèrpret de 'Malamente' va sorprendre tothom.
Rosalía va decidir intercanviar missatges amb els seus més de 3,4 milions de seguidors. "Digue'm una cosa que vulguis saber que encara no m'havies preguntat", va escriure en el seu compte Twitter. En poques hores la publicació assolia les vuit mil respostes dels fans de la cantant, que va respondre a diverses preguntes i va confessar, per exemple, que és fan de Taylor Swift o va convidar una fan mexicana al seu concert després d'haver-se quedat sense entrades. Entre les respostes més curioses destaca la d'una estudiant que li comentava: "Hola, desitja'm sort en els meus exàmens", a la qual cosa que la cantant va respondre immediatament: "Ni sort ni sort, posa't a estudiar ja". La resposta de Rosalìa va assolir en temps rècord els 4.000 retuits i els 23.000 "likes".
Certament, Rosalía ha demostrat en la seva carrera que no deixa res a la sort. S'ha preparat, ha insistit i ha tocat totes les portes, totes les vegades necessàries, per arribar on ha arribat. Per això s'ha convertit en una influencer que ha demostrat el valor de l'esforç i la dedicació per assolir els seus objectius. El seu èxit musical és indiscutible, tant per al públic com per a la crítica, no en va l'artista compta en el seu historial amb vuit Latin Grammy i un premi Grammy al millor àlbum alternatiu o rock llatí per "El mal querer".
Ara la intèrpret de 'La Fama' s'ha convertit en el nou fitxatge de SKIMS, la marca de llenceria de Kim Kardashian, en la qual col·labora per a la col·lecció de cotó, també coneguda com a 'Cotton Collection'. Així mateix la catalana es prepara per iniciar, el proper 6 de juliol, la gira 'Motomami World Tour' que arribarà a 46 escenaris. Després de recórrer Espanya, amb cita doble tant a Madrid com a Barcelona, Rosalía actuarà a l'agost a Ciutat de Mèxic, Guadalajara i Monterrey (Mèxic); São Paulo (Brasil), Buenos Aires (Argentina), Santiago de Xile (Xile) i Bogotà (Colòmbia). Després anirà a Amèrica Central, Estats Units i tornarà a Europa per acabar a França.
Malgrat els pocs anys de carrera, Rosalía s'ha transformat en una de les personalitats més influents entre els joves. La firma Personality Media va fer un estudi de la cantant que el 2016 era coneguda per només el 5% de la població. Però el desembre de 2018 ja era popular en 66% dels joves. Actualment la catalana apareix en primer lloc com la dona que més marca tendència per als joves entre les 234 celebrities més conegudes de l'estudi i també es troba al cinquè lloc. Els seus èxits musicals i el maneig de la seva fama l'han portat a desenvolupar-se com una marca d'àmplia influència. Per això el missatge en el qual demana a una seguidora no dependre de la seva "sort" sinó estudiar i preparar-se per als seus estudis, ha tingut tant ressò.