Sara Carbonero compta amb una extensa carrera en els mitjans de comunicació, especialitzada principalment en periodisme esportiu, és una de les periodistes més conegudes del nostre país. Va ser durant molts anys una de les cares principals d'Informatius Telecinco i va protagonitzar un dels moments més recordats de la televisió, el seu petó amb Iker Casillas amb el qual van confirmar la seva relació. Després de tenir un càncer, la presentadora va tornar als mitjans però d'una forma més tranquil·la, ara en la ràdio amb un programa setmanal.

Però no és l'únic projecte de Sara Carbonero. Juntament amb la seva amiga Isabel Jiménez ha explotat la seva faceta d'empresària. Té la seva pròpia firma de roba. I en aquests últims anys ha sabut treure profit de les xarxes socials. S'ha convertit ja en tota una influencer amb milions de seguidors. I no és l'única, cada vegada té més competència.

L'anomenen ja la nova Sara Carbonero. Es tracta ni més ni menys que d'Olga Moreno, que té moltes similituds amb la periodista. La relació de la dissenyadora amb Antonio David Flores es va trencar l'any passat després de descobrir-se que aquest estava amb una altra dona, Marta Riesco. Ha sabut treure profit d'aquesta suposada infidelitat i això que ni tan sols s'ha pronunciat.

Olga Moreno segueix els passos de Sara Carbonero, d'empresària a influencer

Olga Moreno ha explotat les seves xarxes socials i l'ha beneficiat en la seva faceta d'empresària. Com Sara Carbonero, també compta amb la seva firma de roba i té la seva pròpia botiga física. La sevillana ha sabut aprofitar-se de tirada mediàtica. Ha fet cas al seu representant i a Rocío Flores. L'ex del malagueny s'ha obert el seu propi perfil d'Instagram.

Amb el nom d'Olga Moreno Oficial, l'andalusa ha donat la notícia a través dels seus stories. "Per fi m'he decidit a tenir el meu Instagram personal. Espero que em seguiu els meus clubs i les meves nenes. Aquí em teniu, espero pujar moltes cosetes i que em tingueu present", ha anunciat amb un vídeo. Només compta amb una publicació i ja ha aconseguit 21.500 likes i 1.600 comentaris. En tan sols unes hores va superar els 22.000 seguidors.

Olga Moreno està a punt de convertir-se en una de les influencers de moda. El seu Instagram és tot un èxit i les marques comencen a interessar-se, aquesta podria ser la seva font d'ingressos més important a partir d'ara i solucionaria molts dels seus problemes. Una bona notícia per a la sevillana després del pitjor any de la seva vida.

Fins al moment Olga Moreno només ha treballat amb les xarxes socials de la seva botiga de roba "Olé i amén". En aquest mateix perfil, de tant en tant, compartia fotografies dels seus moments personals i professionals, però ara ha decidit fer-se un perfil públic sol per a les seves coses.

Rocío Flores l'ha ajudat a promocionar-se el seu primer dia. La mateixa Rocío Flores ha anunciat la notícia a bomba i platet a les seves xarxes socials. "Olga s'ha fet Instagram a la fi. La seguirem!", ha escrit per stories. D'aquesta forma ambdues demostren la seva bona sintonia.