Sara Carbonero, de periodista a influencer d'èxit. L'ex d'Iker Casillas triomfa a les xarxes socials amb milions de seguidors. A més del seu programa de ràdio setmanal on entrevista artistes de tota mena, és ambaixadora de diverses marques, fins i tot té la seva pròpia firma de roba. No és l'única professional dels mitjans que es converteix a tota una estrella, més enllà de les càmeres. El mateix l'ha succeït a Patricia Pardo, que ja no és una desconeguda.

Patricia Pardo és la substituta d'Ana Rosa Quintana a 'El programa d'Ana Rosa' i al terreny personal és la xicota de Christian Gálvez. Fa uns mesos es va confirmar la seva relació, poc després d'anunciar-se la ruptura del presentador amb Almudena Cid. Tenien una molt bona relació pels passadissos de Mediaset i hi ha qui diu que la separació amb la gimnasta és culpa indirectament de la periodista, que es va separar del pare dels seus fills l'estiu passat.

A més de ser una de les cares més conegudes de Telecinco, Patricia Pardo fa el salt a les xarxes socials i es converteix en influencer. Des que va sortir a la llum la seva relació amb Christian Gálvez, la periodista s'ha convertit en la dona més buscada i les seves xarxes socials no deixen de créixer.

Patricia fitxa per l'agència de representació de Mediaset i es fa d'or

Patricia ha fitxat per LIKEU Management, l'agència de representació del propi Mediaset, que també compta amb rostres tan coneguts com el de Sandra Barneda, Nagore Robles o Joaquín Prats. La mateixa empresa ha comunicat la notícia a les seves xarxes socials. Han donat la benvinguda a la gallega que molt aviat traurà rendibilitat dels seus ja 76.000 seguidors. "Estem molt contentes d'anunciar que @patriciapardo_tv ja forma part de la família LIKEU! I per això, li dediquem aquesta publicació, per donar-li la benvinguda com es mereix," ha escrit l'agència de representants.

Christian Gálvez i Patricia Pardo / EFE

Patricia Pardo / EFE

"Hem creat una agència d'influencer màrqueting per donar servei a les marques amb garanties. I per treballar amb creadors de contingut que compleixen les garanties exigides pel grup Mediaset. Engament rates dels que ens agraden, talents capaços d'aportar valor a la seva comunitat, grans creadors de contingut i excel·lents comunicadors. Persones que defensen cada projecte en què s'impliquen, on la veritat i la realitat són per sobre del postureig," és el que es pot llegir en la seva pàgina web.