No és difícil imaginar-se el vestidor de Georgina Rodríguez, però la núvia de Cristiano Ronaldo ha mostrat part de les seves luxoses bosses i sabates en el reality que acaba d'estrenar per a Netflix 'Soy Georgina'. L'influencera ha confessat sempre el seu gust per la moda i mantenir-se al dia amb les últimes tendències. En un dels episodis del documental explica que des de petita es va interessar per la moda i que li agraden totes les grans marques, des d'Hermès fins a Nike.
En un dels episodis de la producció de Netflix, es veu Georgina netejant les seves bosses al vestidor i fent una videotrucada amb una de les seves 'estimades', així és com anomena les seves amigues. Conversa amb Elena, qui l'ajuda a escollir els abillaments que portarà en un dels seus viatges. L'influencera vestida de pijama de seda blanca, neteja les seves bosses i escull els vestits que lluirà, entre els quals en destaca un de verd que va comprar a Mònaco. A més, s'observa la quantitat de bosses de luxe que té de tota mena de models, mides i colors i no dubta a combinar-los de la millor manera en la seva rutina diària.
Georgina Rodríguez explica que li agrada tenir "un estil molt propi". Pot barrejar uns pantalons de chandal de 5 euros amb un Hermès. Encara que admet que en la major part del seu temps prefereix estar en roba còmoda per atendre els seus fills de manera més tranquil·la, però no deixa de recordar la seva passió per la moda i per les grans firmes de disseny. Al seu impressionant armari predominen dissenys d'Hermès, Dior, Jacquemus, Bottega Veneta i Louis Vuitton, entre d'altres.
"M'encanta la moda des de petita, sempre em fixava als vestits i quan vaig arribar a Madrid que vaig començar a treballar en Massimo Dutti i després a Gucci vaig començar a interessar-me molt més per la moda, a viure-la més i a entendre-la mes (....) m'encanta Gucci, m'encanta Hermés, m'encanta Prada és superfemení (...) M'encanta Louis Vuitton, m'encanta el grup Inditex... m'encanta Decathlon! M'encanta Nike, m'encanta Mayoral, m'agraden totes les marques". diu Georgina Rodríguez al seu documental.
Els dissenys d'Hermès tenen un especial significat per a l'influencera, ja que la primera bossa que li va regalar Cristiano Ronaldo per nadal va ser un 'Birkin' petit en color marró. Un regal que li va impactar molt a la model pel costós que és i perquè són difícils d'aconseguir. Els dissenys de l'exclusiva firma francesa poden variar entre 30 mil euros fins a més de 160 mil euros.
En la majoria dels seus compromisos hem vist Georgina Rodríguez lluir la seva col·lecció de bosses Hermès, ja que té de tots els colors i mides. Tanmateix, poc l'hem vist lluir dissenys Gucci. Encara que no ho explica al documental, l'influencera sembla que va ser acomiadada de la botiga Gucci de Serrano on va conèixer a Cristiano Ronaldo, just després de començar a sortir amb el futbolista, perquè la constant presència de fotògrafs i curiosos a la porta del local no va agradar als responsables de la tenda, ja que van pensar que baixaria les vendes.