El 2019, la cantant Lady Gaga va decidir seguir els passos de Rihanna en llançar la seva pròpia línia de maquillatge i productes cosmètics anomenat "Haus Laboratories", encara que al principi no comptaven amb una gran selecció de productes a la venda, sent els més notables les seves paletes d'ombres i el seu eyeliner líquid, el cert és que no va tenir l'abast necessari per posicionar-se com un dels favorits del mercat, tal com va aconseguir fer-ho "Fenty Beauty" de Rihanna i "Rare Beauty de Selena Gómez. L'equip de màrqueting de la "Mother Monster" no es va enfocar tant en aquest llançament i només van aconseguir que es vengués a través d'Amazon, un mercat molt rendible, però que no està especialitzat en la venda de marques de bellesa com Maquillalia, Druni i Meravella a Espanya o Target, Ulta, i Sephora als Estats Units, sent aquest últim el més internacional de tots.

Lady Gaga

Després de gairebé tres anys, la intèrpret de "Just Dance" va decidir renovar la imatge de la seva marca, rellançar-la i apostar per una nova col·lecció que està donant molt de què parlar a les xarxes socials pel seu concepte vegà i cruelty free. A més, en aquesta oportunitat va decidir confiar en els experts, aconseguint una sorprenent aliança amb una de les empreses de bellesa més famoses del món: Sephora.

Sephora

"Estic molt emocionada d'anunciar que portarem al món un nou maquillatge artístic, supercarregat i net, a través d'un lloc que m'ha inspirat durant anys, Sephora", va escriure la cantant i actriu en una publicació a Instagram. La marca es coneixerà com a "Haus Labs" i serà llançada oficialment el proper 9 de juny en la pàgina web de la firma Hauslabs.com a nivell mundial. Així mateix, podran trobar-se els seus productes a més de 500 botigues, tant físiques com online, als Estats Units i el Canadà. De moment no hi ha data prevista per a l'arribada d'"Haus Labs" a les botigues Sephora a Espanya o a qualsevol altre país d'Europa, però s'estima que serà pròximament. De la mateixa manera, les compres per la pàgina web compten amb enviaments internacionals.

"A Haus Labs l'art és per a tothom i ningú no hauria d'haver de danyar la seva pell o sacrificar els seus principis i valors per expressar-se a través del maquillatge d'alt rendiment", va indicar la protagonista del film "La casa Gucci". Lady Gaga va decidir apostar pel concepte clean beauty per crear la seva nova línia de cosmètics. En la pàgina web afirmen que tots els productes van ser formulats amb ingredients respectuosos amb la pell i que no fomenten el maltractament animal, ja que no són testats en animals i cap dels seus ingredients són d'origen animal, ja que estan realitzats amb ingredients orgànics i naturals que també han estat extrets sota un criteri de sostenibilitat ambiental. Encara no han publicat el llistat de producte que tindran disponibles, però és segur que no faltarà el color tant en els eyeliners, les ombres i en els labials, ja que els colors cridaners, neons i vibrants seran els protagonistes d'aquesta nova col·lecció.