Sent lleial a la seva preocupació pel medi ambient, la cantant Lady Gaga ha rellançat la seva línia de cosmètics 'Haus Laboratories', que ara protegeix al medi ambient, a més d'embellir i cuidar la pell. Ara la cantant i actriu se sumeixi a les accions per la cura del planeta. Aquesta nova línia de productes és vegana i totalment lliure de crueltat animal. Aquests es van tornar un excel·lent exemple del consum conscient que tant necessita la societat actual. La col·lecció inclou els més acolorits i elegants pintallavis, ombres i fins a delineants d'ulls.
"Estic molt emocionada d'anunciar que portem al món un nou concepte de maquillatge artístic. A Haus Labs l'art és per a tothom i ningú no hauria d'haver de danyar la seva pell o sacrificar els seus principis i valors per expressar-se a través del maquillatge d'alt rendiment", va compartir l'artista, la nova proposta de la qual estarà disponible als Estats Units i el Canadà a partir del proper 09 de juny.
Haus Labs by Lady Gaga aposta per la filosofia clean beauty per crear la seva línia de cosmètics, formulada amb ingredients respectuosos amb la pell i amb els animals, basats en una tecnologia innovadora amb què van aconseguir eliminar més de 2.700 ingredients "qüestionables" de la seva línia de producció. Les imatges que ha compartit la firma a Instagram revelen ombres d'ulls, els perfiladors i els labials d'alta pigmentació. Es tracta d'una proposta plena de colors vius i brillants, per destacar amb qualsevol abillament, no podia ser de cap altra forma venint de la intèrpret de 'Bad Romance'.
"Presentem Haus Labs de Lady Gaga, una nova marca reinventada: maquillatge artístic net i supercarregat impulsat per la innovació. #CleanHaus va més enllà dels més de 2700 ingredients qüestionables que prohibim al nostre laboratori. Es tracta dels ingredients naturals conscientment seleccionats, segurs i de fonts sostenibles. I la forma en què formulem (i reformulem) els nostres productes fins que superen els nostres alts estàndards d'innovació, seguretat i eficàcia", ressenya l'empresa de l'artista en el seu Instagram.
Són diverses les celebritats que han compaginat la seva carrera artística amb empreses dedicades a cura de la pell i cosmètics. Selena Gomez va crear 'Rare Beauty; Hailey Baldwin va crear 'Rhode'; també Jennifer López té 'Jlo beauty' i Rihanna ha creat un imperi amb 'Fenty beauty'. Són només algunes de les artistes que han apostat la indústria de la bellesa. A aquesta llista de dives s'ha afegit Lady Gaga, que ara té ganes d'esprémer la seva faceta en els negocis, per la qual cosa va decidir reprendre la seva línia de cosmètics donant-li una imatge que vagi en ressonància amb la personalitat de la creadora.
La línia de bellesa de Lady Gaga es va llançar per primera vegada el 2019, per vendre exclusivament a Amazon, revelant una col·lecció de debut de sis sèries de maquillatge. Ara l'artista vol proposar una realitat diferent ja que va decidir convertir aquell projecte en la seva pròpia marca donant-li una renovada imatge i apostant per una nova col·lecció que ja està fent parlar, perquè a més de cuidar la pell i oferir colors vius, també protegeix el medi ambient.