Fa algun temps, la cantant Lady Gaga va decidir seguir els passos dels seus col·legues Rihanna, Selena Gómez i Ariana Grande en llançar la seva pròpia línia de maquillatge anomenada "Haus Laboratories". Malgrat la influència de la Mother Monster en la indústria musical, si línia de maquillatge no havia assolit el renom internacional de "Fenty Beauty", la marca de Rihanna, o la de "Rare Beauty", la marca de Selena Gómez, ja que els seus productes només es podien trobar a través d'Amazon i la publicitat que li van donar al moment dels llançaments dels seus primers productes no va ser tan impactant com la d'altres firmes.

Encara que va aconseguir unes excel·lents ressenyes pel seu eyeliner i per la qualitat de les ombres de les seves paletes de maquillatge, l'artista va decidir reinventar-se una mica més amb el seu projecte en canviar la imatge de la marca i llançar una nova col·lecció 100% vegana i cruelty free (no testats en animals).

Lady Gaga

Fa unes quantes setmanes, el departament de màrqueting de la marca de Lady Gaga va començar una campanya per augmentar el hype dels fans de l'artista en crear un nou compte d'Instagram anomenada 'Haus Labs by Lady Gaga", on van compartir diverses publicacions, un tant inquietants i poc reveladores, dels nous projectes de la intèrpret de "Poker Face". A través d'un colorit enunciat que deia "The Future in Beautiful" (El futur és bonic), la nova col·lecció d'Haus Labs sortia a la llum, revelant que aquests productes són aptes per a vegans, ja que no contenen cap component d'origen animal i que tampoc no han estat testats en animals. "Estic molt emocionada d'anunciar que portem al món un nou concepte de maquillatge artístic", va indicar Gaga. "A Haus Labs l'art és per a tothom i ningú no hauria d'haver de danyar la seva pell o sacrificar els seus principis i valors per expressar-se a través del maquillatge d'alt rendiment", va afegir.

Segons el comunicat de la protagonista de "La Casa Gucci", la firma cosmètica ha apostat per seguir la filosofia clean beauty (bellesa neta) per elaborar la seva línia de maquillatge i productes de skincare. En la pàgina web de la marca han indicat que tots els productes disponibles s'han formulat amb ingredients que cuiden la pell i que respecten la vida animal, ja que estan realitzats amb ingredients naturals que s'han extret de forma sostenible per al medi ambient a causa de la seva innovadora tecnologia de formulació.

Encara no han revelat per complet els productes que estaran inclosos en aquesta nova col·lecció, però per les imatges que han compartit en el compte oficial de la marca es pot assumir que tindran una àmplia selecció d'eyeliners de colors cridaners i vibrant, labials i ombres d'ulls d'alta pigmentació. Tot i que encara falta un mes per al seu llançament, la Mother Monster ja va aconseguir aconseguir el hype necessari perquè tota la seva comunitat de fans estigui ansiosa per adquirir els seus productes.

Al moment del seu llançament el proper 9 de juny, només estarà disponible a Sephora dels Estats Units i el Canadà i per a enviaments a Espanya es podrà comprar a través de la pàgina web oficial.