Encara que molts pensin que un monjo mai no tindria res a veure amb l'extrovertida artista Lady Gaga, de vegades la vida ens sorprèn. Això té a veure amb una aliança artística entre la diva i una marca de vi de xampany anomenat Dom Pérignon, sent aquest un dels primers vins d'alta qualitat que va provar l'artista i que avui dia ha decidit promocionar en adonar-se de la gran similitud entre la forma en què aquest és preparat i el com els artistes creguin les seves cançons.
Aquesta nova emprenedoria no és una idea sense premeditació, és més aviat un contracte ben estipulat. Des que va provar aquest deliciós vi, per casualitat, es va fer fan del seu sabor, raó per la qual una vegada va decidir anar a on aquest era preparat i conèixer més de la seva història i elaboració. Durant la seva visita, Vincent Chaperon, el xef d'aquesta famosa marca, li va mostrar tot el procés i la va introduir al meravellós món del vi Dom Pérignon.
Des d'aquell moment, la cantant va sentir una espècie d'estreta relació entre el meticulós del procés del vi amb la forma en què ella crea les seves cançons, assenyalant, entre altres coses, que és símbol de llibertat, creativitat, poder i solidaritat. Per això, en companyia de la marca ha brindat el seu suport per treure en exclusiva dues edicions d'aquest vi, la primera el Dom Pérignon Vintage 2010 i la segona el Rosé Vintage 2006.
Però això no és tot, ja que Lady Gaga ha estat la dissenyadora, en col·laboració amb Nicola Formichetti, de 110 escultures d'edició limitada relacionades amb la campanya de les edicions de vi publicitades, les quals seran posades a la venda dins de la bodega Dom Pérignon i els seus guanys seran donats a la fundació 'Born This Way', que busca ajudar joves a crear un món millor a través de diferents programes.
La venda de les peces es durà a terme en una cerimònia privada i s'espera obtenir-ne un aproximat de 50.000 dòlars. Aquest preu no inclou la venda de les ampolles de Champagne, les quals estan dedicades a les dones, ja que Lady Gaga les ha reanomenat com el vi de les Reines i d'allà sorgeix el nom de "Queendom". La idea del nom va sorgir que en el passat Dom Pérignon era assenyalat com el xampany dels Reis, pel que Gaga va insistir que ara els tocava a les Reines.
"Audaç i diferent", així qualifica Lady Gaga a aquest vi de xampany que assegurança s'apoderarà dels esdeveniments i celebracions de personatges importants i no tan importants, ja que els fans voldran confirmar pel seu propi paladar el sabor d'aquesta nova emprenedoria de l'artista.
En aquesta nova relació laboral tant Lady Gaga com el monjo benedictí del segle XVII Dom Pérignon tenen molt a guanyar. Esperarem ansiosament veure que altres sabors i sorpreses ens portaran per brindar amb estil.