Si hi ha una cosa que caracteritza Lady Gaga és el seu extraordinari i impecable maquillatge, una cosa que moltes de les seves seguidores han intentat copiar des de fa anys, tanmateix, per a fortuna d'elles, la maquilladora de l'estrella ha explicat una de les tècniques més importants que utilitza amb la nord-americana: el Draping Blush. La tècnica del Draping Blush, també coneguda com a rubor drapat és la que aplica la Sara Tanno a Gaga; aquesta consisteix a aplicar el coloret en forma de "C", començant des de la templa i baixant cap als pòmuls. Tanmateix, també l'aplica lleugerament a les arestes superiors de les celles, arribant a cobrir també la zona de la mirada.

A través del seu compte d'Instagram, Tanno va compartir un vídeo en el qual maquilla la famosa intèrpret de 'Poker Face' amb aquesta tècnica i el resultat és impactant. A la publicació, la maquilladora escriu: "Diem a això: Addicta al rubor". Per al cas van utilitzar un coloret d'un rosat intens (d'Haus Labs, la marca de maquillatge de Gaga) per generar més dramatisme al look, però també podrien utilitzar-se tons més clars per al dia a dia. La tècnica no va tardar gaire a fer-se viral en TikTok.

Línia de maquillatge de Lady Gaga

Amb el passar del temps la també compositora ha demostrat ser una artista molt arriscada quant al seu aspecte i una icona de la moda. Per descomptat que, encara que s'ha donat a conèixer pel seu gran talent en la música, com ja esmentem anteriorment, en els últims anys ha mostrat un estil més glamurós, clàssic i refinat; el seu maquillatge s'emporta gran protagonisme en això, a tal punt de convertir-se en tendència captant totes les mirades. Per tal motiu, no va semblar forassenyat que el 2019 la coneguda estrella de Hollywood se sumés a la llista de famoses que han desenvolupat la seva pròpia línia de maquillatge tals com: Kylie Jenner, Rihanna, Victoria Beckham, Jessica Alba, entre d'altres.

Stefani Joanne Angelina Germanotta -nom de pila de l'artista-, va decidir llançar-se a l'aigua i treure a la venda la seva pròpia marca de bellesa anomenada Haus Laboratories, per a això va comptar amb el suport de l'ancoratge d'inversió Lightspeed Ventures, el mateix que va ajudar Gwyneth Paltrow a convertir la seva companyia Goop en un imperi del wellness. La línia inclou una marca de productes de maquillatge unisex, vegans i lliures de crueltat animal ("cruelty-free"). És una col·lecció de productes ultra pigmentats i de llarga durada tals com: perfiladors de llavis, brillantors i ombres metal·litzades. Tots els productes reuneixen una varietat de colors i textures per a tots els gustos i ocasions, tal com ressenya Cotilleo.es

Haus Laboratories va ser llançada oficialment el setembre de 2019, tanmateix, Gaga va anunciar que la preordre dels kits es podien realitzar a partir del 15 de juliol. Es pot destacar que per treure a la llum aquest projecte l'actriu s'ha associat amb Amazon, que li garanteix vendre a nou països al voltant de tres continents i amb la possibilitat d'un o dos dies d'enviament. Els kits contenen lip glosses, lip liner i tot el relacionat al color, com va explicar Gaga a Business of Fashion.