Ester Expósito s'ha convertit en l'actriu espanyola del moment. La jove madrilenya ha aconseguit enlluernar milions de persones que s'han delectat amb la seva bellesa i encant des de la seva aparició a la sèrie de Netflix, Élite.

En els últims mesos, l'actriu ha demostrat el seu costat més fashionista en utilitzar looks de marques de luxe com Dolce & Gabbana, Versace i Bvlgari. A més, diverses editorials de moda han recalcat el bon gust de l'actriu, assenyalant els seus looks a les seves publicacions.

Publicació d'Instagram de Ester Expósito (@ester_exposito)

L'actriu s'ha consagrat com l'espanyola amb més seguidors a Instagram, ja que compta amb 28.8 milions de 'followers', superant artistes com Úrsula Corberó, Rosalía, Elsa Pataky i Penélope Cruz.

Assenyalant l'èxit de l'actriu a Instagram, es pot esmentar que fa tan sols uns dies va commocionar milions dels seus seguidors, al publicar una petita sessió de fotos que ràpidament es va tornar viral.

Ester Expósito va decidir utilitzar un abillament complet de la marca italiana GCDS. Es tracta d'un petit vestit blanc de màniga llarga i amb transparències, que deixava entreveure la roba interior de l'actriu, que està valorat en 780 euros, i unes espectaculars botes blanques del mateix to del vestit, de material embuatat i amb el logo de la marca en relleu, que li arribaven a l'altura de les cuixes. Aquestes botes es van convertir en l'estrella total de l'estilisme de l'actriu i es poden trobar en botiga per un cost de 895 euros. Probablement ja estiguin per treure al mercat alguna "inspiració" low cost per aconseguir un look semblant al de l'actriu en la temporada tardor-hivern d'aquest any. El famós estilista Josie ha reaccionat davant del look de l'espanyola, recalcant que les seves botes són "Una cosa que cal tenir en aquest moment de la història".

Josie

Per complementar el look, la madrilenya va optar per sortir del seu clàssic cabell llis i va decidir arrissar-lo, fent-se un recollit amb molt volum i moviment molt en tendència en aquests moments, a més de lluir unes elegants arracades.

Ràpidament els cors van inundar la publicació de l'actriu, que ja compta amb més de 5.2 milions de "likes", i una infinitat de comentaris de suport i afalacs cap a l'ex d'Alejandro Speitzer.

Encara que la marca no té la fama mundial de cases de moda com Versace, Balenciaga, Fendi o Gucci, el cert és que és una de les favorites de diverses celebritats, que l'han elegit a causa de les seves irreverents peces, molt actuals i originals.

Ester Expósito

GCDS va ser fundada fa tan sols 6 anys, el 2015, i les seves inicials signifiquen "God Can't Destroy Streetstyle" (Déu no pot destruir el streetstyle"- moda de carrer). Celebritats com Rosalía, Dua Lipa, Nathy Peluso, les germanes Kardashian-Jenner o l'influencer Chiara Ferragni són tan sols algunes de les estrelles que han lluït peces d'aquesta marca italiana.

Aquesta marca aposta per un look original, ambientat en els anys 90 i 2000, ja que sol incorporar elements de personatges infantils com Piolín, Hello Kitty, Els ossos amorosos i Tom i Jerry.