Quin canvi ha donat el mític Steve Urkel. Veient la seva actual vida, gairebé podria dir allò de "he estat jo?". Jaleel White va encarnar un dels personatges més estimats de la televisió a tot el món. Va arribar a 'Cosas de casa' amb un personatge secundari, que estava concedit com una simple col·laboració d'un episodi, però va ser tal l'enrenou que els directius de la ficció van decidir convertir-lo en protagonista. Fa ja 25 anys des que es va emetre l'última temporada de 'Cosas de casa', on vam veure a l'atractiu Steve.
Després de finalitzar la sèrie van sorgir tota mena de rumors. Es va parlar sobre la mala relació que existia entre els artistes, especialment amb Jaleel White. Deien que era igual d'enutjós que el seu personatge en la sèrie. No obstant això, ningú no es va imaginar que aquest maig, JoMarie Payton -la mare dels Winslow- declararia que White, que llavors era menor d'edat, va voler atacar-la físicament durant el rodatge.

Els companys de Jaleel White en la sèrie no tenien bona relació amb ell
"Una vegada va voler lluitar amb mi. Estàvem en una escena en la qual no es podien fer certes coses per protocol, però ell volia fer-ho de tota manera i estava tan enfadat que va començar a trepitjar i cridar. Després va dir alguna cosa com 'ella ha de voler lluitar cos a cos' i jo em vaig donar la volta... Perquè si ell s'hagués atrevit, jo m'hagués defensat. Finalment, no va passar res perquè em van retenir... Però jo anava a fuetejar-li el darrere", va comentar l'actriu.
Tanmateix, en el dia d'avui a White no li importa el que els seus excompanys diguin d'ell perquè està centrat en el seu nou projecte. Purple Urkle, una línia de productes derivats del cànnabis.
De petit Jaleel White era una persona molt espontània i impulsiva, el que va fer que moltes sèries s'interessaran per ell. Abans de 'Coses de casa' va participar en un total de 10 sèries. Encarnar Steve Urkel li va suposar problemes psicològics i físics. De fet, no li guarda especial estima. "Vaig haver de fer sacrificis per mantenir-me com un nen. No podia canviar-me el cabell ni anar al gimnàs. Vaig retardar el meu propi creixement per mantenir el personatge", va revelar fa alguns anys.
D'altra banda, alguns excompanys creuen que White va viure durant molt temps en una "realitat paral·lela", perquè els productors no el tractaven com a un nen, sinó com a un adult. "Crec que la seva mala conducta ha de veure que els responsables li deixaven fer el que volgués i fins i tot insultar a la gent", ha afirmat la ja esmentada Payton.
No obstant això, malgrat les seves actituds, no li han castigat per això. Jaleel ha participat en més de 50 produccions després de 'Coses de casa'. Tanmateix, sembla que no té gaire bona premsa. Totes les produccions que li contracten són cancel·lades.
I és que Jaleel White va quedar enterbolit per l'acusació de violència per part del seu ex. "Una vegada em va colpejar al pit, em va empènyer contra el lavabo i aquest es va trencar. D'altra banda, Jaleel solia exercir violència verbal en contra meu. Em deia que no treballava, que no guanyava diners, que eren unes escombraries. Una vegada fins i tot em va enviar un missatge oferint-me 200 mil dòlars perquè deixés a la nostra filla i marxés", va dir Bridget Hardy.