En l'actualitat, resulta gairebé impossible desfer-se de tots els records del passat, ja que les fotos de la infantesa no es troben només a la casa de l'àvia, sinó en diverses pàgines d'internet on es compartia absolutament tot.
La famosa influencera de 27 anys, María Pombo, ho va demostrar fa uns dies, quan va publicar els records de la seva adolescència a través de fotografies als àlbums de l'extinta, i molt popular, xarxa social: Tuenti. Pombo va compartir amb els seus dos milions de seguidors d'Instagram unes fotos de fa més de 10 anys, a través de l'apartat de Stories a la famosa xarxa social.
La intenció inicial de l'influencera era demostrar que les diademes en forma de ziga-zaga estan de tornada i en tendència, al·legant que ella les utilitzava tot el temps durant la seva adolescència. Els seus seguidors no van perdre l'oportunitat per xafardejar una mica més sobre la vida de l'esposa de Pablo Castellano, i li van demanar que mostrés algunes fotos utilitzant aquesta icònica diadema que ha estat en tendència des dels anys 90s.
La més famosa de les germanes Pombo no va dubtar ni un segon a acceptar el desafiament dels seus fans, i va començar a buscar al bagul dels records (en aquesta ocasió, el seu compte a Tuenti) per aconseguir les evidències de l'ús de la famosa diadema, i un parell de coses més. La jove influencera va aconseguir sorprendre tots els seus seguidors amb les seves fotos on lluïa un aspecte molt diferent del d'avui dia, ja que les seves faccions eren molt juvenils, i el seu estil en vestir molt senzill.
En la primera fotografia, es pot veure Pombo utilitzant l'uniforme de l'institut al costat d'una amiga d'identitat desconeguda. "Primera foto trobada amb la diadema posada", va titular aquesta fotografia, on se l'observa sense una gota de maquillatge i el seu cabell al natural. Després, va publicar una altra fotografia en escala de grisos, mentre utilitzava la mateixa diadema i dos collarets amb temàtica marina que va descriure com: "Aquí tenia 16 anys, acabava de tornar del Canadà".
Una altra de les fotos que va publicar María del seu Tuenti, va ser una de molt casual en un parc, mentre utilitzava les clàssiques ulleres de sol estil aviador de la firma Ray-ban, que van ser molt famoses durant la primera dècada del 2000. L'influencera va recalcar que una d'aquestes fotos va ser feta "un dia abans de trencar-se el nas".
L'empresària va indicar que podia estar dos dies posant records", ja que tenia "2000 fotos de Tuenti", una mica més de la xifra mitjana dels usuaris habituals de Tuenti. Pel que sembla, la María Pombo adolescent ja tenia clar que en algun moment la seva experiència amb les "selfies" li portaria grans beneficis.
A les últimes fotos de l'empresària es pot veure els diversos colors de cabell que va portar en la seva joventut. Tanmateix, va indicar estar una mica penedida d'alguns dels looks, ja que va indicar que "si algun dia tinc una filla estaré MOLT atenta al tema cabell perquè no se'l carregui".