North West, primogènita de Kim Kardashian i Kanye West, s'ha convertit oficialment en l'empresària més jove del clan Kardashian-Jenner, ja que als seus 9 anys ja compta amb quatre negocis. Segons va publicar el portal 'Page Six, North West s'endinsarà al món empresarial en llançar la seva pròpia línia de skincare. Com era d'esperar-se, aquesta notícia va generar una gran quantitat de reaccions a les xarxes socials, ja que molts internautes han criticat la socialité per exposar la seva filla a una responsabilitat tan gran a la seva curta edat, acusant-la de voler monetitzar fins i tot la infantesa dels seus fills.
D'acord amb l'esmentat mitjà, Kim Kardashian va sol·licitar a l'Oficina de Patents i Marques dels Estats Units que els noms dels seus quatre fills es converteixin en marca registrada. Tanmateix, el registre de la marca de North West és el que estaria més avançat, per la qual cosa ja han iniciat tot el procés per poder llançar alguns productes amb el seu nom.
Al principi, el nom de la filla gran de Kanye West va ser relacionat amb una gran quantitat de productes de cura de la pell que van des de sérum per a la pell, cremes humectants, gels de bany, i olis facials. A més, també han inclòs una selecció d'esmalts d'ungles i productes per a la cura capil·lar. Així mateix, en les últimes setmanes també s'han registrat altres marques associades al nom de North West, entre elles una marca de joguines infantils (nines i els seus accessoris, sets de dibuix, sets per a nadons i figures d'acció), una empresa que estarà enfocada al sector del màrqueting i la publicitat i una quarta marca que estarà relacionada amb el món de l'entreteniment, ja que North ha expressat en diverses ocasions el seu talent per a la música.
Pels moments no hi ha cap data confirmada del llançament oficial de cada una d'aquestes marques, però com en el món de les Kardashian-Jenner tot és possible, probablement revelin en el seu reality show, 'The Kardashians', o en algunes de les seves xarxes socials, com ha estat el procés de creació de les marques de North West, la petita que li va robar el lloc a Kylie Jenner com l'empresària més jove de la família.
North West desafia el seu pare i es converteix en la reina de TikTok
La filla de Kim Kardashian i Kanye West ha mostrat el seu gran interès en la indústria de la bellesa a través del seu compte de TikTok, en la qual sol compartir les seves rutines de skincare. Per aquest motiu, la CEO de 'SKIMS' va prendre la decisió d'assessorar la seva filla perquè llanci la seva pròpia línia de cura personal, enfocada especialment en un públic juvenil.
Tanmateix, això no ha estat del grat de Kanye West, que ha criticat fortament a la seva exdona per la criança dels seus fills i per l'exposició de North a les xarxes socials, sobretot en TikTok, on ja compta amb poc més de 15 milions de seguidors.