Pablo Motos és un dels presentadors més famosos de la televisió, a més d'un dels productors més importants d'Espanya. El valencià i el seu soci, Jorge Salvador, acumulen milions d'euros. Segons es recull en els comptes de 2021 de 7 i acció presentades el Registre Mercantil, Motos i Salvador es van repartir el 2021 vuit milions d'euros en dividends de l'empresa, quatre per a cada un ja que controlen al 50% la productora.
El 2021, 7 i acció, productora de 'El Hormiguero', va facturar un total de 29,4 milions d'euros, un 15% més dels ingressos de 2020. Pablo Motos i Jorge Salvador van decidir Japala Japala i Primetime Productions, respectivament, van decidir distribuir "dividends amb càrrec a reserves de lliure disposició", per import dels ja esmentats vuit milions.
Actualment, '7 i acció' produeix 'El Hormiguero' i 'El Desafío'. Els dos programes acumulen bones audiències a Antena 3. De fet, la cadena de San Sebastián de los Reyes ha encarregat una tercera edició de 'El Desafío' després de les bones dades de l'anterior edició. A aquests programes el presentador en sumarà un més.
El camí a casa, el nou programa de Pablo Motos per a Antena 3 presentat per Albert Espinosa
Antena 3 dona llum verda al nou programa de '7 i acció'. Un espai d'entrevistes que estarà presentat per Albert Espinosa. El mateix director va confirmar al notícia en el programa de les formigues aprofitant la visita de l'Índia Martínez. El programa s'estrenarà en el primer trimestre de 2023.
L'espai, que ja es troba en ple rodatge, portarà per títol, 'El camí a casa'. Es tracta d'un "viatge emocional", en el qual el passat tindrà una importància clau. Diversos famosos recorreran al costat d'Albert Espinosa el camí que feien de l'escola a casa. Els protagonistes d'aquest programa no podran evitar vessar llàgrimes en recordar moments del seu passat.
La primera temporada d'aquesta nova aposta comptarà amb Rosa López, Luis Tosar, Jesulín de Ubrique, Pocholo, Fernando Tejero i Ana Peleteiro.
Previsiblement s'emetrà a la cadena principal d'Atresmedia, encara que és probable que dels lliuraments puguin gaudir-se primerament a Atresplayer Premium. És la tercera vegada que Antena 3 confia a Pablo Motos per als seus projectes. Una decisió evident i encertada tenint en compte les dades de 'El Hormiguero' i 'El Desafío'. El primer és l'espai més vist de la història de la televisió. Tots els dies es corona com un dels espais més vistos, i en més de la meitat de dies aconsegueix el minut d'or. Respecte al concurs d'habilitats, la segona temporada va acumular una quota de pantalla del 16.2%, obtenint una mitjana de 1.933.000 espectadors fins a la final. Una mica menys que la primera edició: 16,6% de share i 2.419.000 fidels