Pharrel Williams vol donar a conèixer el seu talent i dedicació, més enllà de la indústria musical, és per això que ara ha decidit aventurar-se una mica més i aquesta vegada ho ha fet al món de la moda, sent ara el nou director creatiu de Louis Vuitton.

Així ho va anunciar la companyia de moda de luxe a través d'un comunicat. El cantant i productor musical, de 49 anys, assumirà el comandament de la línia masculina de la casa francesa "reforçant els seus valors d'innovació, esperit pioner i esperit empresarial", un lloc vacant des de la mort de Virgil Abloh el novembre 2021, als 49 anys d'edat. La seva primera col·lecció es donarà a conèixer el proper mes de juny durant la Setmana de la Moda Masculina de París.

En aquest sentit, el president i director general de Louis Vuitton, Pietro Beccari, va declarar que "la seva visió creativa més enllà de la moda, sens dubte, portarà Louis Vuitton cap a un capítol nou i molt emocionant".

Pharrell Williams

La decisió anunciada recentment és un moviment inesperat que sembla indicar la nova estratègia posada en marxa per la maison francesa després dels últims canvis, tal com indica Bazaar en el seu lloc web.

Encara que pugui sorprendre a molts aquesta nova aventura de Pharrel, la veritat és que el cantant ha estat sempre involucrat a la moda, tant dins com fora dels escenaris. El que l'ha portat a convertir-se en una icona cultural global en les últimes dues dècades.

Es pot destacar que, particularment la relació amb Louis Vuitton i l'artista nord-americà es remunta a 2004, amb el llançament d'una línia d'ulleres de sol, Millonaire, i posteriorment el 2008 amb Blason, una col·lecció de joies.

Tanmateix, Williams no només ha treballat amb aquesta reconeguda casa de moda, també ha fet altres grans aliances reeixides amb marques com Chanel o Moncler, igual com amb la firma esportiva Adidas.

Així mateix, és ambaixador de Tiffany & Co, propietat de LVMH, matriu de Louis Vuitton. De la mateixa manera, des de finals dels 90, el productor nord-americà és cofundador, amb el dissenyador japonès Nigo, d'Ice Cream i Billionaire Boy's Club, dues marques enfocades en el streetwear. El 2020 va llançar Humanrace, una firma de cosmètica all-gender amb productes vegans i que va suposar el seu primer contacte amb el món beauty.

Pharrell Williams

El cert és que Pharrell Williams sempre ha demostrat la seva passió per la indústria i ha deixat esclats del seu estil més personal, aplaudit actualment de banda a banda del món.

Recerques de Pharrell Williams es dispara

Després de l'anunci del seu nou càrrec dins de la companyia francesa, la internet s'ha col·lapsat i ràpidament els seguidors de l'estrella van començar a fer recerques sobre ell.

Els fanàtics de la maison parisenca van utilitzar Google per saber una mica més sobre Williams i el que més els va cridar l'atenció, va ser la col·laboració titulada "Millionare" que va tenir amb Louis Vuitton el 2004, en específic, les lents que va crear per a la firma de luxe.