Si vas viure els anys 90, segurament recordaràs el 'Primo de Zumosol'. Parlem d'aquell jove alt i fort que apareixia en un anunci defensant el seu cosí petit de l'assetjament d'alguns companys de classe. Bé, en realitat no el defensava. La seva presència era suficient per foragitar-los. "A que l'hi dic al meu cosí?", deia el petit abans que el seu 'protector' fes acte de presència.
El 'Primo de Zumosol' era interpretat per Sergio Medialdea, que han entrevistat en LOC. Una intervenció en la que explica a què es dedica en l'actualitat: és propietari d'una immobiliària.
El 'Cosí de Zumosol' ara té una immobiliària
Sergio Medialdea confessa a l'entrevista que entre els 14 i els 18 anys també va patir bulling en l'institut. Una situació que "gairebé li porta a llançar-se a les vies del tren de Castelldefels". No obstant això, amb el pas del temps va aconseguir redirigir la seva vida. Va col·laborar amb programes com 'Crónicas Marcianas' o un espai d'Alfonso Arús, on va conèixer la que avui és la seva esposa.
Amb ella es va casar el 2016 i actualment ha format una família amb una preciosa filla de dos anys i mig. Mentrestant, en l'àmbbit professional, va decidir dedicar-se a la venda de pisos. Actualment regenta la immobiliària VIP House a Badalona. "Vaig arribar a aquest món per casualitat. En la meva família vam vendre un pis i vaig dir ja que crec que puc fer això i em vaig treure el títol d'agent immobiliari i després vaig muntar la meva agència. La veritat és que em va molt bé. És una immobiliària molt innovadora perquè som l'única que li paga al propietari per vendre la seva casa. Això no ho fa ningú. És una iniciativa tan pionera que la gent desconfia", explica a LOC.
Sergio Medialdea a xerrades contra l'assetjament escolar
Mentrestant, combina la venda de pisos amb la seva activitat en l'Associació de No al acoso escolar. Amb ella realitza xerrades en diferents centres per donar exemple als més joves. "Que algú com jo que era baixet, dèbil i amb ulleres de cul de vas hagi estat el cosí de Zumosol i hagi aconseguit tenir una vida familiar feliç crec que és un exemple. El que més m'impressiona és detectar les llàgrimes dels nens quan faig una xerrada i identificar que ells també estan sent víctimes d'assetjament", declara Sergio per al mitjà.
Així mateix, lamenta que des de Zumosol no cedissin la seva imatge per utilitzar-la en les seves xerrades i aconseguir així que la marca es revaloritzés: "Vaig parlar fins i tot amb tres directors de màrqueting diferents però no em van fer cas, la veritat."
Ara comenta que continua bevent suc, però no els de Zumosol perquè no "els troba al supermercat". "Compro els de Mercadona", comenta. I lamenta la situació que travessa la marca Zumosol. "Ho veig amb tristesa i totalment injust per a persones que han donat gran part de la seva vida per fer créixer a una marca que al seu dia va arribar molt lluny al nostre país. Espero que s'arregli com més aviat millor i de la millor manera per als treballadors", conclou.