Diumenge passat els Kansas City Chiefs van vèncer als Philadelphia Eagles en l'edició número 57 de la Super Bowl. Aquest, que va ser el partit de futbol americà més important de l'any, va comptar amb grans sorpreses. No només perquè els Chiefs, que van estar a baix durant tot el partit van guanyar, ni per la tornada de Rihanna a l'escenari, sinó pels guanys obtinguts. Entre els afortunats hi ha Ben Affleck, que es va embutxacar una barbaritat per tan sols 30 segons en un anunci. Ja saps de quin anunci parlem? Quant en creus que en va guanyar? No ho endevinaràs, ja que és una suma astronòmica.

Des de començament d'any, Ben Affleck i Jennifer López han estat els protagonistes de les revistes del cor. Fa tan sols uns dies van ser tema de conversa (i de mems) per la seva aparició en el lliurament dels Grammy. Ara, després de l'emissió de la Super Bowl, tornen a estar implicats en les tendències de les xarxes socials. Aquesta vegada, per motius molt diferents. Resulta que l'oscaritzat actor ha fet 30 segons en un anunci i es va embutxacar una barbaritat. Es tracta d'una nova publicitat per a Dunkin' Dònuts, la cadena nord-americana de cafè i dònuts. Continua llegint per conèixer els detalls.

Quant va guanyar Ben Affleck per fer l'anunci de la Super Bowl de Dunkin' Dònuts?

Fa unes setmanes, Affleck i López van ser a Medford, Massachusetts, per fer un enregistrament en una finestreta take away d'un Dunkin' Dònuts. En aquest llavors, es va creure que estaven gravant un anunci qualsevol. El que ningú no sabia és que la parella denominada "Bennifer" no va voler perdre's la celebració del Superbol. Així doncs, van aparèixer en un dels anuncis publicitaris i el vídeo es va fer viral en qüestió de minuts.

En l'escena es veu l'intèrpret de Batman vestit amb l'uniforme de la franquícia. Amb una gorra negra i una samarreta amb l'escriptura: "Els Estats Units funcionen a base de Dunkin". Els clients se sorprenen en ser atesos per la celebritat, alguns fins i tot aprofiten l'oportunitat per fer-se una fotografia. Fins que apareix la seva esposa, qui en veure'l li recrimina: "què estàs fent aquí? Això és el que fas quan dius que treballaràs tot el dia?". De seguida, l'estrella s'acomiada dels seus companys. "Posa'm un setinatge", diu JLo instants després.

Ben va dir en una entrevista recent a People que és un gran admirador dels dònuts d'aquesta empresa i que també ha influït la seva companya de vida. Per la qual cosa es va associar amb una companyia que li agrada i va guanyar una exorbitant suma. Això es deu a les astronòmiques sumes que paguen les grans marques per anunciar-se en aquest esdeveniment, que és un dels més vistos al món. A més de protagonitzar-lo, l'ha produït amb Artists Equity, una firma que comparteix amb Matt Damon. En resum, va guanyar 10 milions de dòlars (9,3 milions d'euros) i va donar un milió a la seva organització Eastern Congo Initiative, segons reporten mitjans nord-americans.

T'imagines guanyar milions per un treball de 30 segons com Ben Affleck? Una autèntica bogeria!