Recentment, Forbes va publicar que Rihanna s'havia convertit en la jove més rica dels Estats Units en acumular una immensa fortuna valorada en 1.400 milions de dòlars, superant així Kim Kardashian. Encara que la barbadiana es va fer mundialment famosa per la seva carrera com a cantant, el cert és que ha aconseguit amassar aquesta gran fortuna pel llançament de les seves dues empreses: 'Savage X Fenty' i 'Fenty Beauty'. Ara, després de tots els èxits professionals que ha obtingut en els últims anys, la cantant està decidida a ampliar la seva marca personal per crear un veritable imperi empresarial sota el seu nom.
Després d'haver arrasat al món del maquillatge amb la seva marca inclusiva 'Fenty Beauty' i haver destronat el gegant del món de la llenceria, Victoria's Secret', en llançar la seva pròpia marca anomenada 'Savage X Fenty', la intèrpret de "Love On the Brain' està decidida a crear una nova marca, però enfocada en la cura del cabell, segons va informar el portal '¡M! News'.
D'acord amb la informació que va brindar l'esmentat mitjà, el passat 15 de juliol, l'empresa de Rihanna anomenada 'Roraj Trade, LLC,' va presentar una marca registrada amb el nom de 'Fenty Hair', per la qual cosa es pot assumir que l'equip creatiu de Rihanna està treballant en una nova línia de productes per a la cura del cabell, tal com ho va fer anteriorment amb el llançament de 'Fenty Skin', la seva línia de cura de la pell. De moment no han transcendit més detalls sobre aquesta nova marca de RIRI però aquesta breu informació ha aconseguit embogir tots els fans de l'artista, que estan ansiosos de provar la nova marca de Rihanna, mentre esperen que la cantant en algun moment reprengui la seva carrera musical, una cosa que es veu cada més lluny a causa del seu impressionant èxit com a empresària.
Els seus seguidors esperen que la nova marca de Rihanna continuï apostant per la inclusió
A causa del hype de l'últim pintallavis que ha llançat la firma 'Fenty Beauty', que s'ha convertit en tendència a totes les xarxes socials, els seguidors de la cantant tenen les expectatives molt altes amb relació a la qualitat d'aquests productes dedicats a la cura capil·lar, sobretot si manté la seva premissa d'inclusió a l'agregar una secció específica per a la cura del cabell tipus 3 (arrissats) i tipus 4 (afro), sent aquests els tipus de cabell més ignorats per la gran majoria de marques especialitzades en la cura capil·lar.
Al moment, tampoc no s'ha revelat quin tipus de productes es comercialitzaran a través d'aquesta nova divisió de 'Fenty', però s'espera que la cantant es pronunciï pròximament per donar alguns detalls d'aquesta nova marca i si comptarà amb productes bàsics com xampús, mascaretes i condicionadors o si també inclourà algun tipus d'oli hidratant, protectors tèrmics o alguna crema per definir rínxols, sobretot per a aquelles persones que s'estan iniciant en el famós 'mètode curly'. Això sí, s'ha donat a conèixer que la marca també llançarà la seva pròpia línia de perruques i extensions, un dels mètodes preferits per Rihanna per canviar de look sense maltractar el seu cabell.