Rihanna, la famosa estrella originària de Barbados, s'ha consolidat com la cantant més rica del món. L'artista de 33 anys té una impressionant fortuna estimada en 1.700 milions de dòlars.

Rihanna

Rihanna

Els diners no provenen de la seva música!

Malgrat que l'artista posseeix vuit àlbums d'estudi en diverses plataformes musicals que li generen una gran quantitat d'ingressos diaris a causa dels seus seguidors que l'escolten, la milionària fortuna d'intèrpret de 'Bitch Better Have My money' no prové només dels seus èxits musicals: l'artista ha invertit gran part de la seva fortuna en diverses empreses que li han generat una immensa suma de diners en els últims anys, convertint-la en una empresària d'èxit.

Savage X Fenty, la marca de llenceria inclusiva que va revolucionar el món de la moda

Rihanna va encertar amb Savage X Fenty. La marca creada en l'any 2018 sota el concepte de la inclusió i l'acceptació de la diversitat dels cossos i les siluetes busca canviar el paradigma dels estereotips de bellesa i construir una imatge propera i real per als seus consumidors. Això ha tingut una gran repercussió.

L'èxit de Savage x Fenty és indubtable, ja que en aquest moment està valorada com una empresa de més de 1000 milions de dòlars. Es pot destacar que part de l'èxit de la marca es deu al seu concepte innovador que s'ha adaptat molt bé a les necessitats del públic consumidor i les tendències sobre diversitat, acceptació, inclusió, gènere i amor propi aconseguint fer-se un espai propi en la indústria on no hi havia cabuda per a una cosa diferent dels cossos perfectes dels àngels de Victoria Secret.

Rihanna

Anunci de Savage x Fenty, de Rihanna

Les comparacions entre marques no han dubtat a aparèixer a causa que les famoses desfilades de Victoria's Secret fossin cancel·lades l'any 2019, just un any després que la marca de Rihanna marqués tendència en el seu debut en la setmana de la moda realitzada a la ciutat de Nova York i la difusió de la seva desfilada presentada per Amazon Prime.

Gràcies a l'èxit de la marca, Rihanna juntament amb el seu equip han decidit que l'any 2022 obriran diverses botigues físiques als Estats Units i en el futur a Europa, després d'avaluar el mercat i els guanys produïts a les seves primeres tendes dels EUA. Aixó suposarà una inversió d'uns 50 milions d'euros.

Les desfilades digitals de la marca han estat tendències a totes les xarxes socials, causant una expectativa igual o superior a les desfilades de Victoria Secret. Aquest any va comptar amb la participació de Cindy Crawford, Lola León, la filla de Madonna, la model de talla plus Precious Lee, Emily Ratajkowski, Gigi Hadid i l'actriu Vanessa Hudgens.

Emily Ratajkowski

Emily Ratajkowski en la desfilada

Rihanna ha sabut administrar molt bé la seva fortuna, ja que també és creadora de la marca de maquillatge Fenty Beauty: marca que té el mateix principi d'inclusió, a causa que els seus productes compten amb una àmplia gamma de tonalitats per a tota mena de pells.

L'ex de Drake ha demostrat que és una cantant que desborda talent a l'escenari i al seu torn és una empresària audaç i molt d'èxit.