Fa alguns anys, la cantant barbadiana Rihanna es convertia ràpidament en tendència en publicar un nou senzill musical, promocionar una gira de concerts o aparèixer en algun lliurament de premis per ser aclamada pels seus fan. Encara que el talent musical de la cantant és innegable, ella ha decidit mostrar una nova faceta als últims 3 anys: la d'empresària.

L'any 2018 va decidir invertir en la creació de la seva pròpia línia de llenceria, Savage X Fenty, i, des d'aquell moment, el seu èxit ha estat aclaparador, arribant a destronar empreses com Victoria's Secret, Intimissimi i la luxosa Agent Provocateur.

Rihanna

L'èxit de les seves botigues online ha estat innegable, i és per aquest motiu que la cantant ha decidit invertir en l'obertura de diverses tendes físiques al voltant del món, per acabar de materialitzar el seu empori tèxtil.

La inauguració de les botigues està prevista per a l'any 2022 i es té estimat que a Espanya obrin establiments a ciutats com Madrid i Barcelona, per després expandir-se a les altres comunitats autònomes. I s'ha filtrat que pagarà uns cinc milions d'euros per obrir aquests establiments a les ciutats més importantes d'Espanya. També es té previst que es puguin trobar tendes a Londres, Milà, París i Berlín. El debut oficial es farà als Estats Units i a partir d'aquell moment començaran a analitzar el funcionament del mercat i l'acceptació per part del públic per poder portar les botigues a Europa.

La directora del màrqueting de la marca, Christiane Pendarvis, ha assenyalat que la intenció d'inaugurar botigues físiques és per atreure "aquells clients que no se senten còmodes comprant en línia", destacant que el comerç online té alguns desavantatges, ja que el tema de les talles pot ser complicat per a algunes persones que no tenen gaire clares les seves mesures, i en ser una tenda de llenceria el procés de les devolucions en molt més complex.

Per aquest motiu, els seus publicistes i inversors, han decidit que aquest és el millor moment per apostar a les botigues aprofitant el declivi de Victoria's Secret, que s'ha vist en la necessitat de tancar alguns dels seus dominis a nivell mundial.

Desfilada de Victoria's Secret

El concepte de l'empresa de Rihanna és innovador, ja que ella ha optat per enaltir la bellesa femenina sense caure en estereotips i estàndards de bellesa. Les peces es poden trobar en una àmplia varietat de talles que van des de la XS fins a la 4XL, demostrant que una mesura no pot delimitar la sensualitat de qui hagi decidit utilitzar-la.

L'artista vol plasmar la seva forma de pensar en cada un dels dissenys que la marca proposa, ressaltant així l'amor propi, la inclusió i la transgressió de normes socials que ja no s'adapten a la realitat de l'artista.

Fa unes setmanes, la desfilada Savage x Fenty vol.3, publicat per Amazon Prime Video, va causar enrenou a les xarxes socials, i és que en tan sols 40 minuts vam poder observar un malbaratament de talent, sensualitat i bellesa. El xou va comptar amb la participació d'algunes personalitats de l'espectacle tals com Ricky Martin, Daddy Yankee, Vanessa Hudgens, i la presència d'importants figures del modelatge com Irina Shayk, Adriana Lima, Emily Ratajkowski o Gigi Hadid, i la tornada de Cindy Crawford a les passarel·les.