La cantant barbadiana Rihanna, de 33 anys, s'ha convertit recentment en la cantant més rica del món, unint-se així a l'exclusiu club dels "mil milionaris" on diverses personalitats com Kim Kardashian i Elon Musk ostenten les seves extravagants fortunes.

Rihanna

L'artista ha aconseguit aconseguir tota la seva fortuna a causa dels guanys de les seves produccions musicals i la seva recent incursió al món de la moda i de la bellesa, amb els llançaments de les seves marques: Savage x Fenty i Fenty Beauty, obtenint un rotund èxit en el seu debut com a empresària. En convertir-se en una representant del món de la moda, la cantant ha de mantenir una imatge conforme al seu nou estatus de "fashionista" per aquest motiu se li observa amb peces d'alta costura i de dissenyador fins i tot per anar a fer la compra.

Recentment, Rihanna va decidir anar a fer les seves compres en un supermercat ubicat a la ciutat de Nova York, concretament, al barri de Tribeca. L'artista va sorprendre tots els presents al lloc, ja que no és gaire comú trobar-se una celebritat del seu nivell comprant el rebost diari de forma presencial, aconseguint enlluernar tots amb la seva bellesa i innegable estil.

Rihanna

El look de la intèrpret de 'Bitch Better Have My Money' constava d'un abric de pell sintètica, que li arribava a l'altura dels genolls, d'estampat animal print de zebra amb coll d'un color blau elèctric, conjuntat amb la part superior d'un biquini de punt en tonalitats blaves, taronges, verdes i negres. La part inferior del look comptava d'un short en tela texana de tall alt i un parell de talons de color negre que estilitzaven les enlluernadores cames de la cantant. D'accessoris va escollir un bucket hat (barret de pescador) del mateix estampat que l'abric i joieria en color plata.

Sense cap dubte, és un look molt agosarat que la majoria de les persones no contemplaria com un abillament "còmode" per anar al supermercat. Però l'artista ja ens té acostumats a les seves exquisides mostres de bon gust, i és per aquest motiu que se li ha vist en diverses oportunitats utilitzant peces de dissenyador a les seves activitats quotidianes.

Fa un temps se li va poder veure a la botiga 'Whole Foods', ubicada a Manhattan, vestida amb una petita abric negre de la col·lecció pre-fall (abans de la tardor) de 2021 de Chanel, un top d'encaix de color negre, vaquers Gucci trencats i sabatilles Adidas. De complements, va elegir un collaret de perles de Vivienne Westwood, més un fermall d'or de la col·lecció Camellia de Chanel i el cinturó de cadena amb un número 5. Enmig de tota aquesta opulència, la cantant va decidir agregar un element casual al col·locar-se una gorra de beisbol en to verd i unes ulleres de sol fosques per ocultar-se dels paparazzis.

L'artista va aconseguir canviar la concepció de look de compres, portant-lo a un nivell de Street fashion (moda de carrer), descartant totalment l'ús de xandall i dessuadora.