La cantant Rihanna és una de les dones amb més èxit dels últims anys, i ha aconseguit mantenir-se al top de multimilionaris a causa del seu recent èxit com a empresària, a més del seu inigualable talent.
Savage X Fenty, la línia de llenceria de la cantant, ha destronat el gegant del món de les desfilades de llenceria i roba interior, Victoria's Secret, en posicionar-se com la nova tendència en botigues de roba interior, desterrant en l'oblit les col·leccions i desfilades de l'empresa fundada per Roy Raymond en la dècada dels 70s. La nova firma de la cantant s'ha posicionat com una de les emprenedories de més demanda en l'actualitat, i és per aquest motiu que una gran quantitat d'inversors estan disputant-se un lloc per finançar aquest lucratiu negoci.
La marca va ser llançada l'any 2018 i, des d'aquell moment, el seu èxit va ser imparable. Les vendes a la seva tenda online van ser superiors a l'esperat i les seves desfilades es van convertir immediatament en tendència a totes les xarxes socials a causa del concepte innovador de la marca: la inclusió en termes de bellesa.
Aquesta visió de negoci de la cantant podria afectar encara més la desplomada economia de l'imperi de Victoria's Secret, qui ha cancel·lat les seves desfilades des del 2018, ha tancat una gran quantitat de botigues físiques i s'ha mantingut en constants polèmiques per acusacions d'abús i persecució per part dels seus directius i alguns inversors. Enmig de la sexualització constant que rebien les models i els estrictes estàndards de bellesa que havien de complir, gran percentatge de la població no se sentia identificada amb el públic a qui anava dirigit aquestes peces. Allà va ser on Rihanna va decidir apostar per un nou concepte de desfilada, d'integració i inclusió, creat sota una perspectiva femenina que busca ressaltar els atributs de les dones per la seva delectança personal i amor propi.
Com a comparativa, en tan sols un mes les vendes de Victòria 's Secret va presentar una reducció del 63%, mentre que les vendes de Savage X Fenty (sol en modalitat online) van augmentar un 218%. Per aquesta raó, es pot fàcilment discernir que el futur de Victòria 's Secret no és gaire prometedor i cada dia estan més a prop de tancar definitivment, tenint en compte les pròximes obertures de tendes físiques de la marca de la barbadiana.
Després de l'èxit obtingut amb les seves botigues online, la firma ha decidit obrir les seves primeres tendes físiques als Estats Units per arribar a un públic més ampli que encara no li resulta confiable les compres en línia a causa de confusions amb les talles o dubtes respecte al material amb el que estiguin confeccionades les peces. És necessari esmentar que tots els models de llenceria de Savage X Fenty estan disponibles des de la talla XS fins a la talla 4XL, obrint les portes al mercat de penyores en talles plus que s'han mantingut en l'oblit durant anys.
Rihanna té plans d'obrir botigues físiques per tot el món. Després de l'obertura als Estats Units es plantejarà la inauguració d'algunes d'elles a Europa. Espanya espera.