Rocío Carrasco s'ha convertit en un destorb per a Telecinco. El març de l'any passat la dona de Fidel Albiac va irrompre amb força als platós de Mediaset. Per a sorpresa de tots, la filla de Rocío Jurado va trencar el seu silenci després de vint anys callada disposada a posar les coses al seu lloc, tant a Antonio David Flores com a la seva família mediàtica.
L'estrena de la sèrie documental es va saldar amb una quota històrica. Més de 4 milions d'espectadors van estar pendents del drama de Rocío Carrasco. Tanmateix, a mesura que avançaven els capítols el públic perdia l'interès. I és que molts espectadors acusen Telecinco i 'La fàbrica de la tele' de carregar-se la seva imatge amb aquest producte. Se n'ha anat massa lluny.
Encara així, a finals de maig Telecinco va anunciar la segona part del documental per al mes d'octubre, tanmateix, va tardar un any a emetre's, ja que no va ser fins al setembre de 2022 quan es va poder gaudir en obert.
La segona part del documental ha estat un fracàs
Els nous capítols, que ja s'han pogut veure a través de Mitele Plus, no estan tenint la mateixa acollida que la primera part. Poc més d'un milió d'espectadors estan pendents de les paraules de Rocío Carrasco. Després d'un canvi de dia, ara s'emet els dilluns, i de canvi de presentador, ara està al comandament Jorge Javier Vázquez, 'En el nom de Rocío' és la tercera opció de la nit, l'última.
Malgrat els canvis, Rocío Carrasco no pot amb l'imbatible 'Hormiguero' de Pablo Motos, ni amb els fogons de 'MasterChef'. D'una banda, Pablo Motos va liderar la seva franja amb un 21,1% gràcies a la visita de Carlos Alcaraz, flamant número u de la ATP després de la seva victòria en l'US Open de Nova York. Després la victòria va ser per a MasterChef Celebrity amb un 15,5% de quota de pantalla i gairebé 1,5 milions d'espectadors. Molt de prop li va seguir 'Hermanos', la sèrie turca d'Antena 3 amb un 14,7% de share.
Telecinco continua amb la seva crisi en audiències. Va perdre tot el curs l'any passat i el setembre no ha començat amb bon peu, totes les estrenes han estat un absolut fracàs. En l'access, el reality 'Malson al paradís' es va quedar amb pèssim 7,7% de quota de pantalla, no interessa a ningú. 'En el nom de Rocío' es va veure perjudicada. Encara que va millorar en share perquè es va allargar la seva emissió, en espectadors va fracassar sense arribar al milió. 901.000 persones es van interessar pel documental, un 12,4%, l'opció menys desitjada.
Ara Telecinco no té més opcions i no li queda més remei que aguantar els seus productes. No obstant això, Rocío Carrasco desapareixerà a fi d'aquesta temporada de la televisió. Torna a convertir-se en una joguina trencada.