Rocío Carrasco s'acomiada de Telecinco per la porta del darrere. La sèrie documental de la dona de Fidel Albiac tanca una etapa amb la seva segona temporada. En aquest cas, aquests últims capítols estaven centrats en la vida de Rocío Jurado i va aprofitar per atacar durament la seva família mediàtica, amb qui no es parla des de la mort de la cantant. L'espai es va acomiadar amb tan sols 1,1 milions d'espectadors, una dada per sota de la mitja de la cadena, i un fluix 13,3% de share. Uns resultats que disten molt de la primera etapa de la sèrie documental. En totes les seves emissions ha quedat per sota de la resta d'ofertes, superada àmpliament per Antena 3 amb la sèrie turca 'Germans' i 'MasterChef' a La 1. Encara que el programa de Rocío Carrasco és el més curt quant a durada, també va perdre en franja de coincidència. En el nom de Rocío (12,4%) va ser el tercer del rànquing, davant el 14,3% d'Hermanos i el 15,6% de Masterchef.
Aquestes dades es reflecteixen en xarxes socials o en el boca a boca. Absolutament ningú parla de la sèrie documental. En la primera temporada tothom parlava d'ella, ara hi ha espectadors que no sabien que continuava amb la història. Telecinco no va confiar gaire en el producte després de les últimes polèmiques i de l'audiència de 'Montealto'. Havia explotat massa la protagonista. De fet, van decidir emetre tota la sèrie en Mitele Plus, només per a abonats.
L'últim fracàs de Telecinco, Rocío Carrasco
Sort va tenir Rocío Carrasco que el seu millor amic va acceptar presentar la sèrie documental, sinó hauria desaparegut sense arribar al seu final. Amb Sandra Barneda en les primeres emissions les dades eren catastròfiques. El català va aconseguir millorar-los lleument. En total, entre tots els seus lliuraments, la dona de Fidel Albiac anota una audiència mitjana del 13,5% de quota de pantalla i un just milió d'espectadors.
Si comparem aquestes dades amb els de la primera temporada la diferència és aclaparadora. Sense comentaris, estem davant del gran fracàs de la temporada de Telecinco. La impactant producció va anotar una mitjana del 27,5% de share i 2,5 milions d'espectadors. És a dir, que d'una temporada a l'altra, Rocío Carrasco ha perdut 14 punts. Tots els lliuraments van estar per sobre del 25% de quota de pantalla i va liderar en totes les setmanes, ara tot ha canviat, és la gran perdedora, i amb això es quedaran els espectadors després d'explotar massa el producte, i malament.