El nom de Cristina Pedroche retruny a tot arreu. No es parla de cap altra cosa. El 'look' de la col·laboradora per presentar les Campanades va tornar a causar tota mena de comentaris, tant positius com negatius, però la vallecana ja està més que acostumada a les crítiques. El que està clar és que el "fenomen Pedroche" funciona. El seu vuitè any al comandament de les Campanades a Atresmedia, Antena 3 lidera amb comoditat respecte a la resta d'ofertes. En el minut d'or, 7'5 milions de famílies van prendre el raïm amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote. Per primera vegada en la història va superar TVE, que es va conformar amb 4'5 milions, la seva baixada més dràstica.
Per això no és estrany que Cristina Pedroche cobri molt més que la resta de presentadors i presentadores. Aquests últims minuts de l'any són realment desitjables per als anunciants. Tot un país està atent a la televisió. I sens dubte per a les marques, les d'Antena 3 són les més desitjades. Paguen grans quantitats de diners per anunciar-se. Entre elles trobem Estrella Galícia o Coca-Cola.
Cristina Pedroche es fa d'or amb Atresmedia
La presentadora va firmar un contracte d'exclusivitat ja el 2014. Des d'aleshores el renova any rere any. Tal com van confirmar diversos mitjans, la col·laboradora s'embutxaca 600.000 euros per totes les seves aparicions televisives. La seva col·laboració fixa a 'Zapeando' o els espais que presenta, com 'Love Island'. Cobra el mateix tingui un projecte o més. A aquesta xifra caldria sumar-li el que cobra per les Campanades, 60.000 euros, tal com van apuntar diversos mitjans. Més totes les publicitats i col·laboracions amb marques.
Sense cap dubte el seu compte corrent té uns quants zeros darrere. Tanmateix, a més d'estalviadora, Cristina Pedroche sap invertir els seus diners. Ella va ser la que va catapultar el negoci del seu marit a la cima. DiverXo no només és el millor restaurant del país, sinó que a més ha aconseguit obrir altres locals del mateix èxit, com StreetXo, GoXo, així com el seu servei a domicili, i pròximament RabioXo. Segons explica la revista Semana, la vallecana participa en el negoci en un 10%.
A més, la televisiva gestiona diversos immobles. Des del pis que van deixar l'any passat a Embajadores amb 70 metres quadrats i piscina comunitària, com diversos habitatges de propietat al barri de Legazpi i una altra a Coslada. Actualment es troben de lloguer.