L'arribada de la primera implica molts canvis, més enllà d'un clima diferent i agradable, conjuga diverses tendències en diversos aspectes entre les que destaca la roba, i per descomptat, el maquillatge. Per a aquest últim cas, tenim la resposta gràcies a Selena Gómez, que ha declarat a soft pinch com la nova tendència que s'inclina cap a una senzilla i bonica estètica primaveral.
Inicialment, l'actriu va assegurar que "no hi ha res com un suau toc de blush per afegir dimensió i color al teu look", això ho va assegurar en el llançament del seu rubor soft pinch que formava part de la línia OG Rare Beauty que es va llançar el setembre de 2020. Així mateix, a través d'un vídeo de YouTube, Gómez va explicar com l'utilitza i va confessar que prefereix un rubor una mica lleuger, aplicant una sola gota de producte a les galtes abans de difuminar-ho, i després augmentant si és necessari, per crear un suau efecte de galtes pessigades.
Llançament de Soft Pinch Tinted Lip Oil de Selena Gómez
En l'actualitat, amb el nou llançament de Soft Pinch Tinted Lip Oil, la intèrpret de 'Love You Like a Love Song' ha seguit la mateixa tendència per als llavis. L'oli gelatinós semitransparent dona un toc de color que fa semblar els llavis acabats de mossegar o pessigats per aportar vida a la superfície abans de banyar-los en un oli brillant. En presentar el seu últim llançament a les seves xarxes socials, Selena va emetre un comunicat de premsa en el que diu: "estic molt contenta que ara tinguem un oli labial. És el nostre nou oli labial en color Soft Pinch. Definitivament no és com l'oli de llavis tradicional". Així mateix, va detallar que el producte "se sent com gelatinitza, però després es transforma en un oli lleuger i deixa un bonic tint i brillantor sense sensació enganxosa'.
"Estic obsessionada amb com se sent i com, literalment, només necessites una passada", va afegir la celebritat. A més, va destacar que aquest producte "ve en vuit tons i fa joc amb el nostre rubor líquid Soft Pinch". De la mateixa manera, en el text també destaca el fet que "amb una passada" els llavis es veuen més "carnosos i suaus". A més, d'acord amb el lloc web de Glamur, l'artista precisa: "M'encanta la facilitat amb què es pot augmentar el color sense que quedi enganxós".
Els olis labials en general són una completa tendència a totes les xarxes socials, diverses marques reconegudes han posat fil a l'agulla i han tret a la llum productes que s'han fet virals i que totes desitgen tenir. Per la seva part, Selena Gómez no es va voler quedar de braços plegats i va treballar en la seva pròpia versió, una que li permet agregar una mica de color i naturalitat al maquillatge de qui l'utilitzi. No ens cap dubtes que aquest producte serà una de les tendències més grans de la temporada, una cosa que les RRSS ens demostren, ja que l'hem vist ocupant cada racó del ciberespai.