En les últimes setmanes, Selena Gómez ha estat molt activa. La seva recent aparició en el programa SNL (Saturday Night Live) va ser un complet èxit i somni complert, aquest debut com a presentadora va resultar molt aclamat. No obstant això, dies abans d'això, va publicar una fotografia en xarxes i va despertar una sèrie de comentaris respecte a la seva imatge. Molts asseguren que la cantant va reaparèixer molt canviada en una fotografia a la cuina. Fa un temps que no es veia en escena i ara la seva tornada és tota una sorpresa. Continua llegint per conèixer una mica més.
Fa uns mesos, Selena Gómez es va acomiadar de les xarxes per protegir la seva autoestima i salut mental. Principalment, per dur a terme activitats tan nocives com comparar el seu cos amb el dels altres. Unit a això, l'onada de crítiques d'anònims serien un altre cop dur. I, malgrat haver discutit això abans i provar de conscienciar hi ha molts usuaris que van tornar a fer comentaris feridors en el seu últim post. El fet és que la imatge de la intèrpret de 'Love you like a love song' es veu molt diferent. No es deu a un nou look ni al seu vestuari, més aviat als seus trets.
Els canvis físics de Selena són una de les conseqüències del lupus, malaltia que ha estat combatent durant diversos anys. Els problemes renals i la pressió arterial alta són alguns dels problemes de salut amb què brega actualment. Així que no només es tracta de conviure amb els símptomes, també ha d'intentar passar per alt el que diuen els usuaris. En efecte, se'l va acusar de veure's gran en relació amb els 29 anys que transita, a més d'algunes llances despietades que van apuntar al seu pes. Tanmateix, a la publicació, Gómez és del tot professional i decideix que és "Hora de posar-se a cuinar".
Selena Gómez estrena col·lecció d'estris de cuina
"Per fi puc compartir la meva col·lecció... És una celebració de totes les maneres que cuinem com principiants o experts, perfectament o imperfectament, desordenadament i amb alegria", va escriure l'artista a Instagram. En col·laboració amb Our Place, l'empresa de persones migrants de l'activista Shiza Shahid, l'actriu ha unit forces. Aquesta línia de cassoles té una causa molt noble, ja que dels guanys obtinguts esperen donar el 10 % al fons Rare Impact de Rare Beauty. D'aquesta forma, duran a terme el projecte d'augmentar els serveis de salut mental que ofereix aquesta fundació.
Llavors, es tracta d'un llançament complet d'olles, paelles, ganivets, vasos, plats principals i plats laterals. L'estètica dels estris ha estat molt celebrada per joves i experts, ja que es presenten en blau elèctric i un to vermell rosat. Les olles són les més costoses a un preu de 165 dòlars, seguit dels paelles i ganivets de 145 dòlars. En tant que les vaixelles costen entre 50 i 40 dòlars.
Això no és del tot una sorpresa perquè durant la quarantena l'empresària va mostrar el seu interès pel món culinari. Fins i tot, va fer una sèrie anomenada Selena + Xef de HBO Max, en la qual preparava diferents menús i era acompanyada per certs xefs en cada episodi. A finals del 2021 es va confirmar la quarta temporada.