Enrere van quedar els anys on la principal interacció dels artistes amb els seus fans era en un concert, un programa de TV o a una entrevista. El cert és que, als últims anys, les celebritats s'han esforçat per aconseguir una gran quantitat de seguidors a les seves xarxes socials, i marcar tendència, per viralitzar el seu contingut. D'aquesta manera, aconsegueixen augmentar les vendes dels seus nous productes, publicitat per a les seves produccions cinematogràfiques, i un augment de visualització dels seus vídeos musicals.
La cantant colombiana Shakira no ha estat l'excepció, i des de fa algun temps ha mostrat interès per les xarxes socials. Últimament se li pot veure molt activa a Tik Tok, xarxa social en la qual compta amb més de 17 milions de seguidors, i allà mostra el seu costat més despreocupat i divertit, mentre interactua amb els seus seguidors mitjançant els comentaris.
Fa alguns dies, la cantant va pujar un vídeo al seu Tik Tok, on se li pot veure asseguda a un gronxador, a la terrassa de la seva mansió, ubicada a Barcelona. El gronxador no era per a res el típic que es pot trobar als parcs per a nens, ja que es tracta d'una cadira penjant estil bombolla, realitzat en acrílic transparent i un seient de pell sintètica en to neutre. El gronxador té un acabat modern i contemporani, que combina perfectament amb l'estètica etèria de la luxosa mansió de la parella de Gerard Piqué.
Es tracta d'una cadira Bubble dissenyada per Aarnio Eero, famós dissenyador industrial finlandès, a finals dels anys 60. Aquest disseny va ser presentat al Saló del Moble de Colònia que se celebra en el centre d'exposicions Koelnmesse a Colònia, Alemanya. Aquesta luxosa cadira penjant té un cost inicial de 5.000 euros, que pot augmentar si s'afegeix una base fixada a terra per a més subjecció. Aquest famós element de decoració no només es troba a la terrassa de la intèrpret de "Hips don't lie", ja que també és present a la sala d'espera de l'aeroport de Frankfurt, a Alemanya.
"Quan acabes de menjar i encara tens gana", va titular el vídeo on se li pot veure gronxant-se al seu luxós gronxador de dissenyador mentrestant "pensa" al seu pròxim menjar. Milers de seguidors van reaccionar a la seva divertida publicació deixant-li comentaris com: "Al final, la vida és només temps entre menjars", "La teva música és el nostre aliment" va assenyalar una seguidora, mentre que una altra fan li comentava "És bo saber que no soc l'única, ara no em sentiré tan malament". La cantant va reaccionar a alguns dels comentaris dels seus seguidors amb emojis de riure i algunes salutacions, demostrant la proximitat que té amb tots els seus fans.
L'últim any, Shakira ha aconseguit tornar-se viral a Tik Tok, a causa del repte que es va crear per imitar els passos de ball de la seva cançó "Girl like me" en col·laboració amb 'Black Eyed Peas'. La cantant ha pujat al seu compte un vídeo amb els millors balls per donar suport a tots els seus fans que no van dubtar ni un segon a imitar la seva complexa coreografia.