És fàcil somiar tenir el cos de Jennifer López, però no és gens fàcil tenir-ho. Semblar-se a la diva del Bronx requereix molta disciplina, entrenament diari, alimentació estricta i hàbits saludables que inclouen mantenir-se allunyada de l'insomni, la cafeïna, l'alcohol i els cigarrets. Però L'Oreal sembla haver trobat una fórmula màgica per sentir-se com una diva amb un nou labial.
Es tracta d'un nou to de llapis labial, exactament igual al que sempre utilitza JLo, i es diu 'Color Riche', de L'Oreal. És un rosa pàl·lid, igual al que utilitza la intèrpret de 'Cambia el paso'. És un labial cremós, pigmentat i amb una lleugera brillantor, que et farà lluir els llavis com la núvia de Ben Affleck. Si vols lluir com una diva, el rosa amb efecte gloss és el millor secret.
L'any 2010, Jennifer López va ser nomenada Ambaixadora Mundial de L'Oréal París, per ser "una de les dones més brillants d'aquesta època". La cantant i actriu va confessar que tota la seva vida ha utilitzat productes de la casa francesa i que se sentia honrada amb la distinció. "Gairebé tota la meva vida he utilitzat els productes de L'Oréal París, així que estic molt contenta de treballar amb una marca que ofereix una àmplia gamma de productes superiors a preus accessibles per a tota dona. Estic emocionada de representar una marca que realment valoritza a la dona", va comentar JLo en aquell moment.
La relació entre la diva del Bronx i L'Oreal s'ha estret al llarg d'aquests anys, i l'artista és una convidada permanent a les seves desfilades. Per exemple, l'any 2017, per a la catifa vermella dels Billboard, JLo va impactar tots amb un to bronzejat, en un vestit negre espectacular que mostrava molta pell. El secret va ser aplicar a tot el seu cos 'Infallible Pro-Glow Foundation', de L'Oréal, una base perfecta per irradiar llum, sense aparentar un acabat gras.
A més del seu estricte entrenament físic diari, cuidar la seva alimentació i hàbits, Jennifer López també ajuda la seva aparença amb trucs de maquillatge i productes que ressaltin els seus atributs. Als seus 52 anys, està millor que mai, i per a això cuida la seva pell amb la seva línia de productes de bellesa, però també recorre al millor del maquillatge. I per a això, L'Oreal és el seu millor aliat.
Grup L'Oreal va augmentar les seves vendes globals en 18% durant els últims dos anys. Les vendes del grup van augmentar +9.3 % durant dos anys en comparació amb els primers nou mesos de 2019 amb una acceleració notable en el tercer trimestre. La firma realitza aliances estratègiques amb dones amb influència a l'opinió pública, com artistes del nivell de Jennifer López, per promoure la seva imatge i continuar creixent. Per a la diva sens dubte representa una gran oportunitat estar donada suport per una marca del nivell de L'Oreal. I per a les consumidores resulta meravellós trobar el labial d'una artista com JLo que els faci somiar tenir, almenys, els llavis que besa Ben Affleck.