No és cap secret que la cantant Karol G s'ha convertit en una de les artistes llatines més d'èxit dels últims anys. Però aquest camí no ha estat el més fàcil, ja que va començar la seva carrera musical fa 16 anys en participar en un reality show. Tanmateix, gràcies a la seva constància, carisma i talent, la colombiana ha aconseguit posicionar-se com l'artista femenina de gènere urbà més rica del moment. I és que recentment es va filtrar en quant està valorada la fortuna que té la intèrpret de 'Bichota' al banc, i és realment al·lucinant.
Després d'haver participat en el reality show 'Factor X' i haver estat corista del reguetonero 'Reykon', Karol G va llançar el seu primer àlbum d'estudi el 2017, anomenat 'Unstoppable', que va comptar amb la col·laboració d'artistes molt importants del gènere com Bad Bunny, Ozuna i Cosculluela. A partir d'aquell moment, la popularitat de Karol G només ha anat en augment amb el pas dels anys, aconseguint obtenir una infinitat de premis internacionals i una gran fortuna per la reproducció de les seves cançons, la recaptació dels seus concerts i la col·laboració amb algunes marques.
D'acord amb una publicació del portal 'Celebrity Net Worth', la fortuna de Karol G ascendeix a poc més de 8 milions de dòlars, sense tenir en compte els ingressos de la gira 'Bichota Tour' i la seva presentació en 'Coachella', convertint-se en milionària als seus 31 anys. A més de les regalies dels seus àlbums i les reproduccions dels seus temes (gairebé tots #1) en Spotify, l'ex d'Anuel AA també ha aconseguit obtenir un gran benefici econòmic pel seu canal de YouTube, on compta amb 27,3 milions de subscriptors i amb el seu perfil d'Instagram, on acumula més de 54,7 milions de seguidors.
Karol G ha col·laborat amb marques de moda, de vodka i fins i tot de xiclets
Al món de la moda, la cantant ha col·laborat amb la marca 'FRSH COMPANY' en una col·lecció basada en les cançons del seu disc 'KG0516', obtenint un guany de fins a 50 dòlars per peça venuda. També la marca italiana 'Kappa' va anunciar una col·laboració amb Karol G per llançar una col·lecció inspirada en 'Bichota'. A més, la conegudíssima marca 'Crocs Inc, va llançar dues versions del seu representatiu (i molt odiat) calçat en col·laboració amb la colombiana. El 'Karol G Mega Crush' i el model 'Karol G Classic Clog', van sortir a la venda el mes de febrer passat.
A més, la cantant també es va convertir en la imatge d'una campanya de la marca 'Smirnoff' per celebrar l'apoderament femení a finals de 2021. Després, va firmar una col·laboració amb l'empresa 'Súper Aliments de Colòmbia', per llançar una edició limitada dels xiclets 'Oka Loka', molt semblants als 'Nerds' de la marca Nestlé. A més d'obtenir un percentatge del guany de cada una de les vendes d'aquests xiclets, la caixa del producte contenia un codi QR que dirigia als compradors a un enllaç per reproduir els temes més reeixits de la cantant, augmentant també els seus guanys.