Telecinco no aprèn la lliçó. Intenta treure-li sempre els èxits a Antena 3, però el que funciona en una cadena no funciona en cap altra perquè no tenen el mateix target. Van cometre un gran error amb la segona temporada de 'Pasión de Gavilanes', però també ho van fer amb alguns artistes, com Paula Echevarría.
L'asturiana va viure la seva època daurada a 'Velvet', quatre temporades on la sèrie va ser líder indiscutible d'audiències. En acabar la ficció, Paula Echevarría va firmar un contracte d'exclusivitat amb Mediaset per protagonitzar sèries i pel·lícules. Tanmateix, tots els projectes en què va participar van ser un absolut fracàs, com per exemple la nova temporada de 'Els nostres'. Ja no la vam tornar a veure més.
Mediaset gravarà un documental sobre la vida de Dulceida per a Amazon Prime Video
No va saber treure-li'n profit a una de les influencers del moment, així que prova sort amb la mare de totes les influencers, Dulceida. La catalana suma un nou projecte al seu extens currículum. Si no n'hem tingut bastant amb les xarxes socials, ara ens podrem colar en la vida d'Aída Domenech a través d'una sèrie documental. Un projecte que produeix Mediaset en col·laboració amb Amazon Prime Video. No és la primera vegada que s'atreveixen amb això, recentment hem vist el documental de Laura Paussini i fa uns mesos el d'Omar Montes. A la plataforma també trobem el de Sergio Ramos. Els realities estan d'enhorabona. A Netflix es va estrenar amb èxit el de Georgina Rodríguez i aviat estrenaran el de Tamara Falcó.
Aquest documental portarà per títol 'Dulceida, al desnudo.' La producció, a càrrec de Mediaset España en col·laboració amb Produccions Mandarina, i distribuïda a través de Mediterráneo Mediaset España Group, està actualment en ple enregistrament. A més, s'estrenarà en exclusiva a Prime Video a Espanya, Itàlia, França i Llatinoamèrica, després de la qual cosa s'emetrà en obert als canals de Mediaset España, com ja ha passat amb altres ficcions de la petita pantalla.
La sèrie documental constarà de quatre capítols. En ells es mostrarà el dia a dia d'una de les influencers més conegudes del país, tota una pionera.
Aquesta sèrie documental prendrà com a punt de partida la desconnexió que va dur a terme Dulceida per desintoxicar-se de les xarxes socials durant 21 dies i tornar a posar-se de nou en el focus mediàtic. En aquesta història coneixerem més a persones del seu entorn molt importants, com els seus pares o el seu germà Álex, a més de grans amics i companys de professió, com Laura Escanes, Madame de Rosa, Luc Loren i les colombianes Carrer i Poché, igual com mostrarà enregistraments del seu arxiu personal, juntament amb sessions fotogràfics o esdeveniments com la Setmana de la Moda de Milà o la primera edició dels Premis Ídol de contingut digital.
Va ser ella mateixa la que va revelar la notícia a través de les seves xarxes socials amb unes fotografies on posava davant el mirall.